بازی

افتتاح حساب وریفای شده اسکریل در ایران!

افتتاح حساب وریفای شده اسکریل در ایران!

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ساخت اکانت اسکریلاسکریل به دلایل امنیتی و همچنین قوانین مالی موجود، از کاربران خود می خواهد حساب هایشان را وریفای کنند. پس از ثبت نام موفقیت آمیز و ساخت حساب اسکریل، این پلتفرم یک اعلان برای شما ارسال می کند تا نسبت به وریفای حساب خود، اقدام کنید.

این فرایند بسیار آسان است و مزایای بسیار زیادی برایتان به همراه دارد. تایید حساب محدودیت معاملات را حذف می کند و مبلغ مجاز تراکنش را افزایش می دهد. از سویی دیگر، وریفای حساب کاربری اسکریل امنیت حساب شما را تضمین می کند و معاملات شما هیچگاه دچار اختلال نمی شوند.

برای وریفای و ساخت حساب اسکریل، شما به اعتبار نیاز دارید. برای این منظور، شما باید پیش از وریفای حساب کاربری اسکریل خود، مبلغی را در حسابتان، سپرده کنید. این مبلغ پس از وریفای، در حساب شما باقی می ماند و در واقع فرایند تایید حساب، هزینه ای برایتان در بر نخواهد داشت.

البته توجه داشته باشید که داشتن مبلغی در حساب کاربری برای فعال نگه داشتن آن، ضروری است. شما می توانید با رفتن به بخش سپرده گذاری در اکانت کاربری خود و دنبال کردن مراحل ذکر شده، مبلغ مورد نظر خود را سپرده گذاری کنید. همچنین سایر کاربران اسکریل می توانند با انتقال پول به اکانت تان، آن را از نظر مالی، فعال نگه دارند.

کیف پول الکترونیکی Skrill چیست؟

اسکریل در واقع یک کیف پول الکترونیکی است که خدمات انتقال پول و پرداخت های آنلاین را ارائه می دهد. این پلتفرم توسط Paysafeکه مقر اصلی آن در لندن است، ساخته شده است. Paysafeهمچنین مدیریت Netellerرا بر عهده دارد. به همین دلیل است که بسیاری Netellerرا برادر دوقلوی اسکریل می نامند. با این وجود، بر خلاف Neteller، اسکریل یکی از سریع ترین روش های ثبت نام را ارائه میدهد؛ شما برای استفاده از خدمات اسکریل تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. روند وریفای حساب در اسکریل نیز بسیار ساده است.

چگونه حساب اسکریل خود را به VIP تبدیل کنیم؟

اسکریل طرح های ویژه ای را به کاربران وفادار خود ارائه می‌دهد. تمام افرادی که از طریق شرکت جک‌بلک فرایند تایید و ساخت اکانت اسکریل خود را پیش ببرند، می توانند از مزایای این طرح های ویژه بهره مند شوند. پیشنهاد های VIP عبارتند از:

  • حساب نقره ای با سپرده های 5 هزار یورویی به جای حساب های استاندارد 15 هزار یورویی
  • حساب طلایی با حساب های 15 هزار یورویی به جای حساب های استاندارد 45 هزار یورویی

برای بهره مند شدن از مزایای این حساب ها، باید ظرف سی روز پس از افتتاح حساب، نسبت به تامین اعتبار اقدام کنید. با وجود حمایت های تکنیکی و دستورالعمل های موجود، ما تضمین می کنیم که فرایند وریفای حساب برایتان بسیار ساده خواهد بود.

برای این کار، شما می توانید فرایند وریفای حساب را با کمک ما از طریق ارسال درخواست از طریق لینک خرید اکانت اسکریل آغاز کنید.

پس از ثبت سفارش اطلاعاتی را در بخش های مختلف پر کرده و پس از آن، فرایند وریفای حساب فورا آغاز می‌گردد.

آموزش ساخت حساب اسکریل: وریفای حساب

اگر پس از ساخت حساب اسکریل، می‌خواهید سقف واریز و برداشت روزانه را افزایش دهید، باید وریفای حساب اسکریل خود را کامل کنید. انجام این کار به سادگی با طی کردن مراحلی که در ادامه می‌آیند، ممکن می‌شود:

۱- قبل از هر چیزی به ایپی ثابت خارجی خود متصل شده و وارد حساب اسکریل (https://account.skrill.com/wallet/account/login) خود شوید.

۲- سپس روی آیکون Profile کلیک کرده و به تنظیمات بروید.

۳- در اینجا باید گزینه‌ی Verification را انتخاب کرده و در قسمت Account verification بر روی کلید Verify کلیک کنید.

۴- در اینجای کارِ ساخت حساب اسکریل از شما خواسته می‌شود که حساب فیس‌بوک خود را به این اکانت متصل کنید. در صورتی که مایل به انجام این کار هستید، باید بر روی گزینه‌ی Verify with Facebook کلیک کنید. در غیر این صورت No Thanks را انتخاب کنید.

۵- حال باید تصویر پشت و روی کارت ملی را آپلود کنید.

۶- سپس باید سندی را آپلود کنید که صحت آدرس شما را تایید می‌کند. این سند می‌تواند صورت‌حساب بانکی، صورت‌حساب خدمات شهری، صورت‌حساب کارت اعتباری یا نامه‌ی ثبت‌نام مدرسه باشد.

پس از تکمیل همه ی مراحل مذکور، 24 الی 48 ساعت طول می‌کشد تا فرآیند تایید شما تکمیل شود. پس از تکمیل فرآیند تایید، از طریق یک ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

خدمات مجموعه جک‌بلک به ایرانیان

مجموعه جک‌بلک در زمینه افتتاح انواع حساب ارزی مثل حساب اسکریل، پی پال، پرفکت مانی و همچنین ارائه اکانت‌های مربوط به تجارت الکترونیک می‌پردازد. جهت استفاده از خدمات مجموعه جک‌بلک می‌توانید به وب‌سایت آن سر بزنید.

سوالات متداول

مزایا و معایب سیستم پرداخت آنلاین اسکریل چیست؟

از معایب این سیستم می­توان به بالابودن هزینه اکسچنج به مبلغ 3.99 درصد کل مبلغ انتقالی اشاره کرد. همچنین جریمه ماهانه 2 یورو برای عدم استفاده کردن از Skrill بعد از یکسال نیز از معایب این سیستم می‌باشد.

و اما مزایای سیستم Skrill شامل کارایی ساده و به تبع آن قابل استفاده بودن برای همه افراد است. رفع بسیاری از محدودیت­های انتقال به دلیل وجود حداقل و حداکثر بودن حساب اسکریل از دیگر مزایای آن می­باشد.
شرکت Skrill درحال توسعه می­باشد و بسیاری از کشورها می­توانند از این حساب استفاده نمایند.

امنیت اسکریل چقدر است؟

شرکت اسکریل برای تامین امنیت کاربران خود از تایید هویت دو مرحله­ای استفاده می­کند. رمزنگاری این سیستم 128 بیتی است. یکی از مراحل تایید هویت در Skrill استفاده از دبیت­کارت و یا حساب بانکی جهت واریز می­باشد. حتی در بعضی از مراحل ممکن است از کاربران مدارک شناسایی هویتی درخواست نماید.

این سیستم پرداخت آنلاین از قوانین مالی ایالات متحده آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا تبعیت می­کند، بنابراین در رعایت امنیت بسیار سخت­گیر می­باشد. در کل می­توان گفت سایت اسکریل ضد هک می­باشد و امنیت بالایی را ارائه می­دهد. این قوانین امنیتی برای کاربران کشورهایی با زیرساخت پایین چالش ایجاد خواهد کرد. کاربران ایرانی نیز در این شرایط ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

میزان کارمزد انتقال پول در سیستم اسکریل چقدر می­باشد؟

برای اطلاع از میزان کارمزد در سیستم پرداخت اسکریل باید بدانید از کجا به کجا پول را انتقال می­دهید. دریافت پول به کیف پول اسکریل شما همیشه رایگان است. همچنین واریز وجه از کیف پول با انتقال بانکی وایر، رایگان می­باشد. کارمزد ارسال پول به کیف پول دیگری 2.9 درصد (این درصد برای کشورهای مختلف و کارنسی‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد) مبلغ ارسال شده را شامل می­شود.

لازم به ذکر است مبلغ تبدیل ارز 3.99 درصد را با نرخ ارز عمده فروشی Skrill می­توان پرداخت کرد.

اسکریل بهتر است یا پی پال؟

به طور کلی گاهی اوقات کارمزدهای اسکریل نسبت به پی پال (البته که این مورد به کشور افتتاح شده نیز بستگی دارد) بیشتر است. با اینحال حساسیت و ایمنی حساب اسکریل برای ما ایرانیان مناسب‌تر و بهتر است. همچنین گسترش و مقبولیت پی پال در سراسر دنیا برتر از سایر حساب‌های ارزی می‌باشد. نرخ فروش اسکریل به صرافی‌های داخلی بالاتر و چالش‌های آن نسبت به فروش دلار پی پال کمتر است.

نهایتا به طور کلی می‌توان بیان کرد که پی پال جهت پرداخت در سایت‌های بین‌المللی و اسکریل جهت کسب درآمد در سایت‌های بین‌المللی (مثل سایت‌های گیمینگ G2G، IGvault و …) گزینه مناسب‌تری می‌باشند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا