بازی

Hogwarts Legacy شامل مسابقات کوییدیچ نمی‌شود

Hogwarts Legacy شامل مسابقات کوییدیچ نمی‌شود

در بازی Hogwarts Legacy قادر نخواهید بود تا مسابقات ورزشی معروف سری هری پاتر یعنی کوییدیچ (Quidditch) را انجام دهید.

علاوه بر ساخت معجون‌ها و استفاده از طلسم‌های مختلف، یکی از جذاب‌ترین چیزهای جادوگر بودن در دنیای هری پاتر، رقابت‌ها و مسابقات کوییدیچ است. با این حال، در بازی Hogwarts Legacy این ورزش محبوب دنیای جادوگری که توسط جاروی پرنده انجام می‌شود، حضور نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادوییتجربه جادو هاگوارتز در دیگر آثار سینمای فانتزی
15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی

صفحه پرسش و پاسخ (FAQ) وب‌سایت رسمی بازی به‌تازگی آپدیت شده و اکنون در آن آمده است که: «کوییدیچ در Hogwarts Legacy قابل بازی نیست.» البته خبر امیدوارکننده اینکه، همچنان می‌توانید در دنیایی بازی با استفاده از جادوی پرنده خود در اطراف هاگوارتز پرواز کنید:

پرواز با جارو برای پیمایش و مسابقات در دسترس خواهد بود. بازیکنان همچنین می‌توانند با جاروهای خود برای کاوش در مکان‌های جدید و آشنا قلعه هاگوارتز پرواز کنند.

علاوه بر این، ظاهرا توسعه‌دهندگان کلاس‌های آموزشی را در بازی جای داده‌اند تا بازیکنان بتوانند قابلیت شخصیت خود در پرواز را ارتقا دهند و به جاروی پرنده مسلط شوند.

بازی Hogwarts Legacy

انتشار این گزارش و عدم حضور مسابقات کوییدیچ در بازی باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران شده که نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. یکی از کاربران توییتر در این رابطه می‌نویسد:

کوییدیچ بخش بزرگی از دنیای جادوگری را تشکیل می‌دهد. این مورد انتظارترین بازی من است، اما اکنون احساس می‌کنم که هیجانم برای آن کمی کمتر شده باشد.

همچنین کاربر دیگری ابراز امیدواری کرده تا این مسابقات در قالب یک به‌روزرسانی پس از انتشار در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

در دیگر اخبار مربوط به بازی همچنین گفته شده بود که طرفداران هری پاتر می‌توانند حساب کلوپ هواداران Wizarding World خود را با حساب WB Games در بازی متصل کنند تا به آیتم‌هایی دست پیدا کنند. همچنین امروز ویدیوی جدیدی از بازی منتشر شده بود که تالار نشیمن گروه‌های هافلپاف و ریونکلا را نشان می‌دهد.

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ به‌زودی مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!نه فرشته‌اند نه شیطان
ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا