بازی

بازی The Witcher 4 وارد فاز جدیدی از توسعه شد

بازی The Witcher 4 وارد فاز جدیدی از توسعه شد

استودیو دی‌سی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام کرده است که بازی ویچر ۴ (The Witcher 4) از فاز تحقیقات خارج شده و مرحله پیش‌تولید آن به‌زودی آغاز می‌شود. 

آدام کیسینسکی (Adam Kicinski)، مدیر عامل استودیو، طی جلسه‌ای با سهام‌داران برای سه ماه اول سال مالی ۲۰۲۲ اعلام کرد که آن‌ها مشتاق بازگشت به فرانچایز ویچر هستند. سی‌دی پراجکت رد برای توسعه The Witcher 4 از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ استفاده می‌کند و از چند ماه پیش وارد یک همکاری بلند مدت با اپیک گیمز شده‌ است. 

ما بسیار مشتاق هستیم که دوباره به این جهان که تاریخ ما را به این اندازه شکل داده است، بازگردیم. ما اخیرا مرحله تحقیقاتی را برای نسخه جدید Witcher به پایان رسانده‌ایم، به این معنی که از این پس هزینه‌های توسعه بیشتر در ترازنامه مالی ما لحاظ می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

بازی Witcher 4

بیشتر اعضای استودیو روی سایبرپانک ۲۰۷۷ و بسته‌های الحاقی آن تمرکز دارند. دیگر پروژه این توسعه‌دهنده بازی جدیدی از مینی‌گیم Gwent است. این مینی گیم اولین بار در ویچر ۳ معرفی شده بود و بازی تک‌نفره و مستقل جدید آن در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان ویچر ۴ در دسترس قرار ندارد، اما به طرفداران خواندن مقاله «افسانه سیاه‌گوش چه نقشی در The Witcher 4 خواهد داشت؟» را پیشنهاد می‌کنیم. بازی The Witcher 4 برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشداثری که بیشتر به طرفداران ویچر توجه دارد تا تازه‌واردها
نقد انیمه Witcher: Nightmare of the Wolf – ویچر بدون گرالت هم می‌تواند جذاب باشد


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا