بازی

داستان بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

داستان بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

استودیو سی دی پراجکت رد روی چند بسته‌ الحاقی برای سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) کار می‌کند و اکنون اطلاعات زیادی از DLC داستانی بازی لو رفته است.

بنابر گزارشات منتشر شده، صدها خط دیالوگ از این بسته الحاقی داستانی لو رفته که رویدادها و شخصیت‌های حاضر در آن را مشخص می‌کنند. این دیالوگ‌ها به شخصیتی به نام سانگ‌برد (Songbird) اشاره دارند که پیش از این اطلاعاتی از او از فایل‌های بازی استخراج شده بود. این DLC همچنین بازیکنان را به مناطق Combat Zone و Sports Dome می‌برد، دو ناحیه‌ای که پیش از این در دسترس قرار نداشتند. 

استودیو هنوز کار مراحل فرعی این بسته الحاقی را تمام نکرده و بیشتر دیالوگ‌های آن را متون پراکنده تشکیل داده‌اند. همچنین جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) حضور کم رنگ‌تری در این محتوای اضافی خواهد داشت. از طرف دیگر تمرکز روی شخصیت سانگ‌برد است که در هفت ماموریت اصلی راهنمای بازیکنان خواهد بود. نکته جالب این است که اتمام این DLC روی پایان بازی تاثیرگذار خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077

بیشتر اعضای استودیو روی سایبرپانک ۲۰۷۷ و بسته‌های الحاقی آن تمرکز دارند. دیگر پروژه این توسعه‌دهنده بازی جدیدی از مینی‌گیم Gwent است. این مینی گیم اولین بار در ویچر ۳ معرفی شده بود و بازی تک‌نفره و مستقل جدید آن در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا