بازی

طرفداران Horizon به دنبال بازیگر مناسب نقش ایلوی هستند

طرفداران Horizon به دنبال بازیگر مناسب نقش ایلوی هستند

سونی رسما تایید کرد که اقتباس تلویزیونی بر اساس بازی‌های Horizon در دست ساخت است و طرفداران این سری به دنبال بهترین بازیگر ممکن برای نقش ایلوی هستند.

اقتباس تلویزیونی از Horizon Forbidden West / Zero Dawn در نتفلیکس، تحت هدایت سونی در دست ساخت است. همین امر کافی است تا طرفداران فرنچایز پلی استیشن در توییتر نظر خود درباره بازیگر مناسب قهرمان اصلی داستان، یعنی ایلوی را به اشتراک بگذارند. یکی از گزینه‌هایی که توسط کاربران زیادی به آن اشاره شده، رز لزلی، بازیگر نقش «ایگریت» در سریال Game of Thrones است که در فصل‌هایی ابتدایی نقش معشوقه «جان اسنو» را بازی می‌کرد.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

Horizon

لزلی از نظر ظاهری، شباهت بسیار زیادی به شخصیت بازی‌های گوریلا گیمز دارد و از سویی دیگر، نقش او در سریال بازی تاج و تخت دختری بود که در استفاده از کمان مهارت ویژه‌ای داشت، دقیقا مانند ایلوی که در سری بازی‌های هورایزن تمایل زیادی به استفاده از کمان دارد. با این وجود، همانطور که برخی طرفداران اشاره می‌کنند، لزلی ۳۵ ساله برای ایفای نقش ایلوی کمی بزرگ‌تر (از نظر سنی) به نظر می‌رسد.

Horizon

گزینه دیگری که برخی طرفداران به آن اشاره کرده‌اند، ارین کلیمن، ۲۳ ساله است که در فیلم‌هایی مانند Solo: A Star Wars Story و The Green Knight و سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور داشته است.

اقتباس تلویزیونی Horizon تنها پروژه‌ای نبود که توسط سونی معرفی شد. این شرکت همچنین سریال‌های اقتباسی God of War و Gran Turismo را در دست ساخت دارد که مورد اول توسط آمازون منتشر خواهد شد. به تمام این موارد سریال‌های Twisted Metal و The Last of Us را نیز اضافه کنید.

شما کدام بازیگر را مناسب این نقش می‌دانید؟

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا