بازی

مایکروسافت در حمایت از تشکیل اتحادیه و FTC یک آگهی مفصل منتشر کرد

مایکروسافت در حمایت از تشکیل اتحادیه و FTC یک آگهی مفصل منتشر کرد

مایکروسافت اخیرا زمانی که اظهارات شدیدی علیه شکایت ضد انحصار FTC بیان کرد و آن را خلاف قانون اساسی خواند، دچار دردسر بزرگی شد. با این حال، این شرکت بعدا یکی از اتهامات خود علیه FTC را پس گرفت. مایکروسافت اکنون برای خرید اکتیویژن بلیزارد زیر ذره‌بین است و مقامات متعددی از جمله FTC تحقیقاتی را در مورد آن انجام داده‌اند. اکنون مایکروسافت آگهی را در نشریه واشنگتن پست منتشر کرده که در آن از تشکیل اتحادیه و همچنین FTC دفاع شده است.

این آگهی یک بیانیه طولانی است با عنوان «سال نو درهای جدیدی را باز می‌کند» و توسط انجمن کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) امضا شده است. انگیزه داخلی این آگهی هر چه باشد، به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد همه بدانند که طرفدار اتحادیه‌ها است.

مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2

در بخشی از این آگهی آمده است:

با ورود به سال جدید، تعهد مبنی بر ایجاد بهترین فضای کاری برای افرادی که در بخش فناوری فعالیت دارند را حفظ خواهیم کرد. زمانی که هم نیروی کار و هم مدیریت نظرات خود را به میز مذاکره بیاورند، کارمندان، سهامداران و مشتریان به طور یکسان سود می‌برند. این شامل بیش از ۳۰۰ کارمند استودیوهای ZeniMax Media مایکروسافت می‌شود که از حق قانونی خود برای رای دادن برای تشکیل اتحادیه استفاده کرده‌اند. این موضوع مطابق با اصول پیشگامانه جدید بی‌طرفی کارگری است که اتحادیه کارگران ارتباطات آمریکا و مایکروسافت سال گذشته آن را ایجاد کردند. در طول سال ۲۰۲۳، ما امیدواریم که همان توافق و اصول را برای اکتیویژن بلیزارد که مایکروسافت قصد خرید آن را دارد، بیاوریم.

خرید اکتیویژن بلیزارد

برخلاف گذشته که مایکروسافت اقدامات FTC را‌ «غیرقانونی» خوانده بود، این آگهی کمیسیون را ستایش کرده و از آن دعوت می‌کند تا هرگونه موارد احتمالی ضدرقابتی را که از طریق خرید ایجاد می‌شود، بررسی کند:

از FTC نمی‌خواهیم که نگرانی‌های مربوط به رقابت را نادیده بگیرد. برعکس، ما معتقدیم که مهم است راه‌حل‌هایی را کشف کنیم که از رقابت و مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند و در عین حال نیازهای کارگران، رشد اقتصادی و نوآوری آمریکایی را گسترش می‌دهد.

مسئله خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت از جمله خبرسازترین موضوعات سال گذشته بوده و باید دید در ادامه سال میلادی جدید این موضوع چگونه پیش خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gungrave G.O.R.Eیدک‌کشی یک نام قدیمی یا بازگشت شکوهمندانه؟
بررسی بازی Gungrave G.O.R.E


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا