بازی

سونی از واکنش کاملا مثبت طرفداران به سرویس جدید پلی استیشن پلاس خبر داد

سونی از واکنش کاملا مثبت طرفداران به سرویس جدید پلی استیشن پلاس خبر داد

با وجود برخی مشکلات در راه‌اندازی، جیم رایان، مدیرعامل سونی مدعی شد که واکنش اولیه بازار به سرویس جدید پلی استیشن پلاس «بسیار مثبت» بوده است.

رایان در جلسه توجیهی تجاری پلی استیشن که امروز برگزار شد، این موضوع را اعلام کرد که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از انتشار این سرویس برای بازار آسیا (به جز ژاپن) در ۲۳ می (۲ خرداد)، واکنش‌های خوبی از سوی مشتریان دریافت کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

بزرگترین شکایتی که در مورد این سرویس به سونی ارائه شده، به کاربرانی مربوط می‌شود که قبلا اشتراک پلی استیشن پلاس را با قیمتی تخفیف‌خورده خریداری کرده‌اند و اکنون برای ارتقا حساب خود به سطح سرویس‌های جدید، باید هزینه اضافی پرداخت کنند. دو روز پس از راه‌اندازی سرویس، سونی این مشکل را تایید و دلیل آن را نوعی «خطای فنی» اعلام کرد.

پلی استیشن پلاس

رایان در ادامه جلسه خود توضیح داد که سونی امیدوار است تا این سرویس جدید، تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس را از ۴۷.۴ میلیون به ۵۰ میلیون نفر افزایش دهد.

رایان گفت:

فکر می‌کنم اگر به خوبی این سرویس را اجرا کنیم، از آسیا به ژاپن و سپس در ایالات متحده و اروپا، این امکان برای ما وجود دارد که به طور قابل‌توجهی تعداد مشترکان خود را افزایش دهیم، به خصوص با توجه به این نکته که فروش کنسول‌های پلی استیشن ۵ نیز به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

سرویس جدید پلی استیشن که شامل سه سطح مختلف (Essential, Extra و Premium) می‌شود، قرار است در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) در ژاپن، در ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در آمریکای شمالی و جنوبی و در ۲۳ ژوئن (۲ تیر) در استرالیا، نیوزلند و اروپا راه‌اندازی شود.

در این جلسه همچنین گفته شده بود که نیمی از بازی‌های سونی تا سال ۲۰۲۵ برای پی‌سی و موبایل عرضه می‌شوند و دو بازی لایو سرویس در سال مالی ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. هدست واقعیت مجازی PSVR 2 نیز بیش از ۲۰ بازی بزرگ در زمان عرضه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا