رمز ارز

نظرات عجیب خالق اتریوم درباره آینده ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم اخیراً در مورد وضعیت بازارهای ارزهای دیجیتال و آینده فناوری بلاکچین، مصاحبه‌ای را انجام داده و پیش‌بینی کرده که نوسانات بازار کریپتو در میان‌مدت همچون نوسانات طلا و سهام کاهش خواهد یافت. بوترین همچنین در مورد فرآیند اثبات سهام و بی‌میلی طرفداران بیت کوین‌ به پذیرش آن صحبت کرد.
ویتالیک در مصاحبه‌اش می‌گوید از اینکه بازار خرسی ارزهای دیجیتال زودتر اتفاق نیافتاده، متعجب است. در زمانی که قیمت‌ها بالا بود، او اطمینان داشت که آنها در نهایت کاهش خواهند یافت، اما دقیقاً نمی‌دانست چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.
ارزهای دیجیتال از لحاظ تاریخی چرخه‌های بازار چهار ساله را تجربه می‌کنند که مطابق با نصف شدن (هاوینگ) تقریباً چهار ساله نرخ عرضه بیت کوین است. در حالی که کف قیمت بیت کوین در هر چرخه به طور پیوسته افزایش یافته، درصد بازدهی دارایی نیز در هر دوره رونق بیشتری داشته است.
در همین رابطه، در مصاحبه از ویتالیک سوال شد «آیا این بدان معناست که بیت کوین از منحنی پذیرش پیروی می‌کند؟ یعنی بازار در نهایت اشباع خواهد شد و از ثبات قیمت طلا تقلید خواهد کرد؟» که ویتالیک با آن موافقت کرد. او گفت قطعاً فکر می‌کنم که در میان‌مدت نوسانات رمزارزها پایین می‌آیند و به اندازه طلا یا بازار سهام خواهند بود.
در ماه آوریل، ویتالیک گفته بود که انتظار ندارد ارزهای دیجیتال جایگزین ارزهای سنتی شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا