عمومی

روز به روز بر جذابیت ایردراپ‌های تلگرامی افزوده می‌شود و هر ایردراپی با یک رویکرد منحصربه‌فرد به دنبال تقویت کامیونیتی خود است تا پس از شروع رسمی کار خویش از حمایت خوبی در دنیای کریپتوکارنسی برخوردار باشد؛ نمونه بارز چنین ادعایی را می‌توان در اولین ایردراپ ارز دیجیتال تلگرامی یعنی نات کوین (Notcoin) مشاهده کرد که سروصدای زیادی در میان ایردراپ‌ها ایجاد کرده و به دلیل سادگی مشارکت توانست چند میلیون کاربر فعال را به سمت خود جذب نماید که حدود 11 میلیون نفر از این کاربران در حال حاضر از طریق استیکینگ به عنوان هولدر اصلی ارز NOT شناخته می‌شوند. پس از نات کوین شاهد ظهور ایردراپ‌های متعددی در تلگرام بودیم؛ اما برخی از این ایردراپ‌ها ارزشمندتر از سایرین هستند و ایردراپ تایم فارم (Time Farm) نیز یکی از این ایردراپ‌های ارزشمند است. حالا این ایردراپ از مسابقه ویژه خود با جایزه 100 هزار تتری پرده برداشته است؛ با ما همراه باشید تا جزئیات این مسابقه سودآور را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی ایردراپ تایم فارم (Time Farm)

پیش از هر چیزی لازم است نگاهی به خود ایردراپ تایم فارم داشته باشیم؛ این ایردراپ که بوسیله کمپانی مشهور Chrono.tech به ریاست سرگئنی سرجینکو راه‌اندازی شده است یکی از ایردراپ‌های رمزارزی ارزشمند در بستر تلگرام بوده که در همین بازه زمانی کوتاه پس از راه‌اندازی این مینی‌اپ تلگرامی توانسته است توجه میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جلب نماید. یکی از دلایل چنین اقبالی به سابقه فعالیتی کمپانی Chrono.tech در حوزه رمزارزها مربوط می‌شود که در حال حاضر رمزارز دیگر این کمپانی به نام TIME با قیمت 30 دلاری مورد معامله قرار می‌گیرد و به نظر بسیاری از تحلیل‌گران رمزارز SECOND ایردراپ تایم فارم نیز قادر است به چنین قیمت و موفقیتی دست پیدا کند.

شرکت در این ایردراپ کاملاً رایگان بوده و فلسفه طراحی آن نیز یادآور جمله مشهور «زمان، طلاست!» می‌باشد؛ چراکه کافیست هر 4 ساعت یکبار سری به این ربات تلگرامی بزنید و با زدن یک کلیک ساده 14400 کوین رایگان دریافت کنید. البته دریافت کوین رایگان از طریق انجام Taskها یا دعوت از دوستان نیز امکان‌پذیر است. به بیان ساده‌تر، شرکت در این ایردراپ ارز دیجیتال به هیچگونه دانش تخصصی خاصی نیاز ندارد و حتی همچون سایر ربات‌های کلیکی تلگرام وقت زیادی از شما نخواهد گرفت؛ اما مطمئن باشید که یکی از معتبرترین ایردراپ‌های حال حاضر تلگرام خواهد بود. اگر تاکنون این بازی تلگرامی را شروع نکرده‌اید، همین الان با کلیک بر روی این لینک وارد محیط بازی شده و کوین‌های SECOND رایگان آن را کسب کنید.

ناگفته نماند بخش کسب کوین از طریق دعوت از دوستان بازی تایم فارم به شکل هرمی طراحی شده است؛ به این معنی که شما علاوه بر این که از کاربرانی که با لینک شما وارد ربات شده‌اند، کوین رایگان دریافت خواهید کرد، بلکه از طریق کاربرانی که این کاربران دعوتی شما به این ربات اضافه کرده‌اند نیز کوین دریافت خواهید کرد! برای هر دعوت موثر 15 هزار کوین SECOND در نظر گرفته شده است که این صرفاً پاداش اولیه بوده و سپس حدود 10 درصد از کسب درآمد آن‌ها به عنوان پاداش به شما اهدا می‌گردد.

یعنی اگر دوست شما 14400 کوین در 4 ساعت دریافت کند، در این حالت ربات به صورت خودکار 1440 کوین SECOND به شما اهدا می‌کند. البته این 10 درصد برای آن دسته از افرادی است که با لینک شما به صورت مستقیم وارد شده‌اند و در ترکیب هرمی، این میزان تا سطح پنجم از 5 درصد شروع شده و به 2.5 درصد و 1.25 درصد می‌رسد.

مسابقه تتری تایم فارم

مینی اپ تلگرامی تایم فارم به تازگی کار خود را آغاز کرده و عضو جوان ایردراپ‌های تلگرامی است؛ اما تفاوت اساسی با سایر ایردراپ‌های اجرا شده در این بستر دارد و آن، این که برای کسب درآمد از آن لزومی به انتظار برای لیست شدن رمزارز SECOND نخواهید داشت و از طریق مشارکت در مسابقه تایم فارم می‌توانید تتر (که هر واحد از آن برابر با 1 دلار آمریکاست) کسب کنید. این مسابقه تایم فارم ارزش 5 میلیارد و 900 میلیون تومانی دارد و در حال حاضر نیز 12 نفر از افرادی که توانسته‌اند به لیست 30 نفره این بازی ورود کنند، ایرانی هستند. شرایط و قوانین شرکت در این مسابقه در بخش «Activity» تایم فارم در دسترس عموم قرار گرفته که توضیحات تفصیلی آن به شرح زیر است:

مسابقه 1000 تتری Time Farm

اساس مسابقه هزار تتری تایم فارم بر روی دعوت از دوستان بنا شده و هر فردی که در یک هفته حداقل 4 عضو به خانواده تایم فارم اضافه کرده باشد، 100 هزار کوین SECOND جایزه خواهد گرفت؛ اما این تمام ماجرا نبوده و تیم فنی تایم فارم به منظور جذاب‌تر کردن روند بازی به سراغ راه‌اندازی لیگ هفتگی با جایزه هزار تتر و 500 هزار کوین SECOND رفته است. براساس قوانین در نظر گرفته شده برای این مسابقه هیجان‌انگیز، فقط ارجاعات مستقیم مورد شمارش قرار خواهند گرفت؛ یعنی آن دسته از افرادی که مستقیماً با لینک شما وارد بازی شده‌اند، نه ارجاعات بعدی آن‌ها!

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا