عمومی

معمولاً شرکت‌های سرشناس و معتبری که کاربران و مشتریانشان را در اولویت قرار می‌دهند، شرایطی ویژه‌ای برای دریافت تسهیلات بیشتر برای کاربران خود در نظر می‌گیرند و این ارائه خدمات بیشتر را در قالب باشگاه مشتریان انجام می‌دهند؛ باشگاه مشتریان وفادارترین مشتریان هر مجموعه‌ای را دور هم جمع می‌کند تا برای قدردانی از همراهی آن‌ها، شرایط و جوایز جذابی را ارائه کند؛ ازکی‌کلاب هم با همین نگاه و برای قدردانی از همراهی همه کاربران ازکی راه‌اندازی شده است.

ازکی‌ کلاب، باشگاه مشتریان ویژه کاربران ازکی است. عضویت در ازکی‌ کلاب بسیار ساده و سریع است. فقط کافی‌ است در ازکی ثبت‌نام کرده و اولین خرید خود را انجام دهید. پس از اولین خرید، به صورت خودکار عضو ازکی‌ کلاب می‌شوید و می‌توانید از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوید.

با عضویت در این کلاب، می‌توانید از تخفیف‌ها و مزایای متنوعی که برای شما فراهم شده است بهره‌مند شوید. این کلاب شامل: تخفیف‌های ویژه برای خرید انواع بیمه از وب‌سایت ازکی، کدهای تخفیف برای خدمات غیر بیمه‌ای و همچنین قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه با جایزه‌های مختلف است.

نحوه عضویت در ازکی کلاب

فقط با یک کلیک و خرید آنلاین بیمه، به‌راحتی از اعضای خانواده بزرگ ازکی‌کلاب خواهید شد. بعد از آن، باید حواستان به امتیازهایی باشد که دریافت می‌کنید. آن امتیازها، همان کدهای تخفیفی خواهند بود که در خریدهای بعدی به شما تعلق می‌گیرد. 

چرا ازکی کلاب؟

ازکی کلاب نه تنها به عنوان یک برنامه وفاداری عمل می‌کند، بلکه پلی است برای ارتباط مستمر با مشتریان که ازکی تلاش می‌کند تا تجربه‌ای منحصر به فرد و فراتر از انتظار برای کاربران خود فراهم کند. اعضا می‌توانند با هر خرید امتیاز کسب کنند و از خدمات و تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

ازکی کلاب با هدف ارائه خدمات بهتر و ایجاد تجربه‌ای به‌یادماندنی برای کاربران خود راه‌اندازی شده است. شما هم با پیوستن به این باشگاه، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌ها و جوایز متنوع، به کاربران وفادار ازکی ملحق شوید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا