عمومی

هنگام انتخاب بهترین سرویس هاستینگ، یکی از مهمترین نکاتی که حتماً باید به آن  توجه کنید این است که سرور شما در چه لوکیشنی قرار دارد. آیا دوست دارید از سرور ایرانی استفاده کنید یا یک سرور در خارج از ایران داشته باشید و به عبارتی با IP خارجی کارهای خود رو مدیریت کنید؟

شرکت میزبانی وب هاست ایران، سرور مجازی خود را در لوکیشن‌های مختلفی به کاربران عرضه می‌کند.  شما با انتخاب هاست ایران، در انتخاب لوکیشن سرور خود آزاد خواهید بود. می‌پرسید چه لوکیشن‌هایی؟ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هاست ایران، تجربه خرید سرور مجازی در لوکیشن‌های متنوع

هاست ایران از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ارائه سرویس‌های هاستینگ است که ضمن ارائه خدماتی نظیر ثبت و تمدید دامنه، پشتیبانی فنی و انواع سرورها بهترین سرویس‌های سرور مجازی در ایران را به کاربران عرضه می‌کند.

با انتخاب سرورهای مجازی ارائه شده در هاست ایران، کاربران می‌توانند منابع خود را در بستری امن و مقیاس پذیر مدیریت کنند و همچنین از ویژگی‌های ممتاز زیرساخت ابری نیز بهره‌مند شوند.

با توجه به تنوع بالایی که در لوکیشن‌های سرور مجازی ارائه شده در شرکت هاست ایران وجود دارد، کاربران در هنگام خرید آزادند لوکیشنی را انتخاب کنند که از نظر آنها، بهتر و سریع‌تر است. چه سرور مجازی ایران بخواهید و چه سرور مجازی خارجی، در هاست ایران به بهترین شکل نیاز شما برطرف خواهد شد.

یکی از بزرگترین مزایای خرید سرویس VPS از هاست ایران ویژگی به نام پرداخت به میزان مصرف است ؛ با توجه به اینکه سرویس‌های هاست ایران با این ویژگی ارائه می‌شوند، شما موظف خواهید بود تنها به میزان مصرف خود از منابع سرور هزینه پرداخت کنید. به عبارتی اگر منابع سرور شما بدون استفاده باقی بماند، به ازای آن بخش هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. از دیگر مزای این سرویس‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کش NVMe
  • خدمات نصب کنترل پنل‌‌های Plesk و cPanel به صورت رایگان
  • نصب سیستم عامل به صورت رایگان
  • دسترسی کامل به کنسول و آنتی تحریم

بررسی ویژگی های سرور مجازی ایران را در ادامه مطلب بخوانید.

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران همانطور که از نامش پیداست در بهترین دیتاسنترهای ایرانی میزبانی می‌شود معمولاً در مقایسه با سرور خارجی با قیمت بسیار مناسب‌تری به کاربر عرضه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های سرور مجازی ایران ارائه شده در هاست ایران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شما می‌توانید با انتخاب سرور مجازی ایران سیستم عامل دلخواه خود را به راحتی نصب کنید و در صورت نیاز نیز آن را بازنشانی کنید
  • سرور مجازی ایران با پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی فنی هاست ایران به شما عرضه خواهد شد.
  • پلن‌های قیمتی متنوع و به صرفه و همچنین ویژگی پرداخت به ازای مصرف، بیشترین صرفه اقتصادی را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری در این سرویس به گونه‌ای پیکربندی شده است که بیشترین سرعت و امنیت را برای شما خواهد داشت.

با توجه به اینکه VPS ایران در موقعیت جغرافیایی نزدیک به کاربران ایرانی قرار دارد، سرعت لود آن بسیار بالاتر خواهد بود. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی که خواستید منابع خود را افزایش دهید و همچنین با دسترسی کامل به کنسول، به بهترین شکل منابع سرور خود را مدیریت کنید.

سرور مجازی خارج

برای اینکه بتوانید همانند کاربران سراسر دنیا در بستر اینترنت فعالیت کنید و کسب و کار اینترنتی خود را با بالاترین سرعت ممکن به مخاطبان نمایش دهید،  سرور مجازی خارج بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با انتخاب این گزینه شما می‌توانید فارغ از تمامی تحریم‌ها و محدودیت‌ها، سیستم عامل مورد نظر خود را بر روی سرور نصب کنید و از سرعت و کیفیت آن لذت ببرید.

خرید سرور مجازی خارج فرصت را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید از زیر ساخت‌های اینترنتی دیگر کشورها برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده کنید. با این انتخاب شما محتوای مورد نظر خود را با بالاترین امنیت و کیفیت به اشتراک خواهید گذاشت. سرور مجازی خارج همچنین به دلیل ضد تحریم بودن برای فعالیت در بازارهای مالی نیز بهترین گزینه است.

VPS خارجی ارائه شده در هاست ایران با پشتیبانی 24 ساعته و در متنوع‌‌ترین لوکیشن‌ها به فروش می‌رسد:

سرور مجازی آمریکا

سرور مجازی آمریکا امکان برقراری ارتباطات بین‌المللی با آی پی ثابت این کشور را برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید فارغ از تمامی محدودیت‌های موجود، با جهان اطراف خود در ارتباط باشید. با خرید این سرور شما می‌توانید IP ثابت این کشور را داشته باشید. با انتخاب این سرویس ضمن اطمینان از امنیت کافی سرعتی بهینه را تجربه خواهید کرد.

بر روی این سیستم می‌توانید هر نوع توضیحی از لینوکس یا ورژن از ویندوز که خواستید را نصب کنید.  شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب سیستم عامل مورد نظر خود نخواهید داشت. همچنین می‌توانید در هر زمان و مکانی که خواستید برای افزایش منابع سرور خود اقدام کنید و این کار را بدون هیچگونه اختلال و محدودیتی انجام دهید. سرویس VPS آمریکا  ویژگی‌های دیگری نیز دارد:

  • امکان خرید و فعال سازی بکاپ به صورت خودکار
  • دیسک‌های پرسرعت Nvme
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول هفته
  • سرورهای قدرتمند AMD EPYC 2nd Gen و Intel Xeon Gold

سرور مجازی امارات

سرور مجازی امارات را می توان از بهترین سرویس‌های ارائه شده دانست که با قابلیت‌های متعددی نظیر امکان ثبت آی پی ثابت امارات و همچنین دریافت آی‌پی اضافه، امکان ارتقاء لحظه‌ای و تحویل آنی سرور توجه هر کاربری را به سمت خود معطوف می‌کند. این سرویس به ویژه برای افرادی مناسب است که ساکن دبی هستند می‌خواهند امور کاری و مالی خود را با IP ثابت امارات انجام دهند. 

پنل سرور مجازی امارات تماماً ابری است و در نتیجه پایداری بیشتری در مقایسه با سرویس‌های ارائه شده غیر ابری دارد. شما می‌توانید بر روی این سرویس هر سیستم عاملی را که دوست دارید نصب کنید و از کار با کنترل پنل کاربر پسند آن لذت ببرید. از دیگر مزایای این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آپ تایم بالای ۹۹ درصد
  • امکان اختصاص آی پی اضافه
  • دسترسی کامل به کنسول
  • پرداخت به ازای مصرف
  • امکان افزودن سرویس بکاپ

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان از آن گزینه‌ها و سرویس‌هایی است که به دلیل امنیت و سرعت مناسب و همچنین هزینه مقرون به صرفه خود، جز اولین انتخاب‌های کاربران است. هزینه‌های ارائه این سرویس با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن تعیین می‌شود. شما با خرید این سرویس دسترسی راحت و همیشگی با سرعت بهینه را تجربه خواهید کرد. این سرویس هم همچنین از پررنگ‌ترین انتخاب‌های کاربران ما برای فعالیت در بازارهای مالی آنلاین بوده است.

اگر دوست دارید ترافیک وارد شده به سایت خود را به بهترین شکل و با بالاترین سرعت مدیریت کنید و در هر زمان و مکانی که خواستید سرویس خود را ارتقا دهید، بهترین انتخاب برای شما سرور مجازی آلمان است. سرور دلخواه شما در کشور آلمان با کانفیگ بسیار عالی بستر امن فعالیت‌های شما خواهد بود.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا