عمومی

وقتی کال آو دیوتی: وارزون در اسفند ۱۳۹۸ برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه شد، توانست در مدت زمانی کوتاه، به پدیده‌ای جهانی تبدیل شود. مکانیک‌های جذاب بتل رویال در کنار رایگان بودن آن، میلیون‌ها گیمر را به سمت خود کشاند و نقشه‌های بزرگ و باجزئیات، سلاح‌های متنوع و اکشن پرسرعتش، استاندارد جدیدی را برای این سبک بازی‌ها تعریف کرد.

طبیعی بود که با توجه به پیچیدگی و گرافیک رده‌بالای بازی، هیچ‌کس انتظار نداشت که نسخه‌ای کامل از وارزون روی گوشی‌های موبایل قابل اجرا باشد. با‌این‌حال، چهار سال پس از عرضه‌ی اولیه‌ی نسخه‌ی اصلی و به لطف پیشرفت روزافزون قدرت گوشی‌های هوشمند، با انتشار وارزون موبایل در فروردین ۱۴۰۳، غیرممکن به ممکن تبدیل شد.

کاراکترهای وارزون موبایل در کنار هم

با وجود وعده‌های اولیه‌ی اکتیویژن، انتشار وارزون موبایل بدون مشکل نبود؛ بهینه‌سازی ضعیف بازی و گستردگی تنوع گوشی‌های موبایل، باعث شد تا بسیاری از بازیکنان، به‌ویژه دارندگان گوشی‌های اندرویدی، تجربه‌ی خوشایندی با وارزون موبایل نداشته باشند.

خوشبختانه، حالا که چندماهی از عرضه‌‌اش می‌گذرد، به لطف به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مداوم، وارزون موبایل اکنون باثبات‌تر شده است و می‌توان آن را جزو بهترین بازی‌ های آیفون و بهترین بازی‌ های اندروید قلمداد کرد.

هرچند امکان تجربه‌ی وارزون موبایل بدون داشتن اکانت و در حالت مهمان نیز ممکن است؛ اما پیشرفت‌های شما ذخیره نخواهند شد و پس از هرگونه اشکال که به نصب مجدد بازی منجر شود، مجبور به شروع از صفر خواهید شد؛ بنابراین، تصمیم گرفتیم در این مقاله به نصب و آموزش ساخت اکانت کالاف وارزون موبایل بپردازیم.

چرا وارزون موبایل؟

عنوان‌های بتل رویال و FPS بسیاری برای گوشی‌های موبایل در دسترس هستند و اگر هم‌اکنون مشغول تجربه‌ی یکی از آن‌ها هستید، شاید از خود بپرسید چرا باید زحمت نصب و عادت کردن به وارزون موبایل را به خود تحمیل کنید.

لابی اصلی وارزون موبایل و کاراکتر گوست

در پاسخ، باید گفت که وارزون موبایل سعی کرده است تا گرافیک، مکانیک، محیط و پیچیدگی‌های نسخه‌ی کنسولی و کامپیوتر بازی را تا حد امکان به گوشی‌های موبایل بیاورد و همین موضوع، آن را از سایر عناوین موبایلی چون کال آو دیوتی موبایل یا پابجی موبایل، که جزو بازی های قدیمی اندروید و آیفون به شمار می‌روند، متمایز می‌کند.

از جمله مکانیک‌های منحصربه‌فرد وارزون موبایل، می‌توان به «گولاگ» اشاره کرد؛ جایی که پس از کشته شدن در حالت بتل رویال وارزون، باید با بازیکن کشته‌‌شده‌ی دیگری دوئل کنید و در صورت پیروز شدن، شانس دوباره اعزام شدن به میدان نبرد را به دست می‌آورید.

مکانیک جذاب دیگر در وارزون موبایل که آن را از رقبا متمایز می‌سازد، قابلیت Proximity Chat در حالت بتل رویال بازی است؛ با این قابلیت، درست مانند نسخه‌ی اصلی وارزون، هربار که در فاصله‌ی نزدیک بازیکن دیگری (حتی دشمن) قرار می‌گیرید، می‌توانید با آن‌ها ارتباط صوتی برقرار کنید.

به‌علاوه، برخلاف نسخه‌ی کامپیوتر و کنسولی وارزون که بازیکنان تنها به حالت بتل رویال دسترسی دارند؛ اکتیویژن با اضافه کردن چند حالت نبرد چندنفره، به جذابیت نسخه‌ی موبایلی وارزون افزوده است. در آخر، در صورتی که با اکانت خود به وارزون موبایل وارد شوید، پیشرفت شما در بازی بین نسخه‌ی کنسولی و کامپیوتر بازی نیز همگام‌سازی خواهد شد.

توجه مهم: با توجه به ماهیت سنگین بازی وارزون موبایل، توصیه می‌شود که آن را روی گوشی‌های رده‌بالا تجربه کنید؛ این بازی به قدرت پردازشی و رم قابل توجهی نیاز دارد، بنابراین ممکن است دستگاه‌های قدیمی‌تر یا کم‌توان‌تر در اجرای آن با مشکل مواجه شوند. علاوه‌بر‌این، هنگام ورود به بازی، خود را برای دانلود فایل‌های حجیم داده‌ی آن آماده کنید.

آموزش نصب وارزون موبایل

سه بازیکن وارزون موبایل از نمای پشت پیش از پرش از هواپیما

پیش از اینکه بتوانید یک اکانت وارزون موبایل بسازید، باید آن را روی گوشی خود نصب کنید. برای نصب وارزون موبایل مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. با استفاده از دکمه‌های زیر، صفحه‌ی کالاف دیوتی وارزون موبایل را در اپ‌استور برای آیفون یا پلی استور برای گوشی‌های اندرویدی باز کنید:

۲. روی دکمه‌ی Install ضربه بزنید و منتظر بمانید تا دانلود بازی کامل شود.

چگونه در وارزون موبایل اکانت بسازیم؟

حالا که آموزش نصب وارزون موبایل تمام شد، نوبت به ساخت اکانت برای ورود به بازی است. ورود به وارزون موبایل با چندین روش امکان دارد؛ علاوه بر ورود با اکانت اکتیویژن، شما می‌توانید با اتصال اکانت استیم، بتل‌نت، پلی‌استیشن پلاس و یا ایکس‌باکس خود به بازی، شروع به تجربه‌ی آن کنید. با‌این‌حال، در راهنمای زیر تنها به ساخت اکانت اکتیویژن و ورود به وارزون موبایل با این روش بسنده می‌کنیم.

  • برای ساخت اکانت اکتیویژن، ابتدا از طریق دکمه‌ی زیر، صفحه‌ی ثبت‌نام را باز کنید:
  • تاریخ تولد و کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید و روی دکمه‌ی !SIGN UP بزنید.
صفحه‌ی ورود تاریخ تولد و کشور سکونت
  • ایمیل معتبر خود را در دو کادر نمایش داده‌شده وارد کنید و روی دکمه‌ی NEXT بزنید.
صفحه‌ی ورود ایمیل
  • در قسمت Activision ID، یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید، این همان نام شما در بازی است. نام و نام خانوادگی خود را نیز وارد کنید. روی دکمه‌ی NEXT بزنید.
صفحه‌ی انتخاب نام کاربری و ورود نام و نام خانوادگی اکانت اکتیویژن
  • در این صفحه، یک رمز عبور قدرتمند برای اکانت خود در نظر بگیرید. تیک تأیید قوانین را بزنید. کپچای گوگل را حل کنید و در نهایت روی دکمه‌ی NEXT بزنید.
صفحه‌ی تعیین رمز عبور برای اکانت اکتیویژن
  • اکانت اکتیویژن شما تا این مرحله با موفقیت ساخته شده است؛ اما اکنون باید ایمیلی را که ثبت کرده‌اید، تأیید کنید. وارد اینباکس ایمیل خود شوید و در ایمیل ارسال‌شده توسط اکتیویژن، روی دکمه‌ی VERIFY MY EMAIL بزنید.
تأیید ایمیل استفاده شده در ساخت اکانت
صفحه‌ی نشانه‌دهنده‌ی تأیید موفقیت آمیز اکانت

چگونه وارد وارزون موبایل شویم؟

حالا که اکانت اکتیویژن خود را با موفقیت ساخته‌اید، برای ورود به وارزون موبایل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارزون موبایل را باز کنید و با قوانین و شرایط نشان داده‌شده موافقت کنید. روی دکمه‌ی CONTINUE بزنید.
صفحه‌ی موافقت با قوانین و شرایط وارزون موبایل
  • در صفحه‌ی بازشده روی دکمه‌ی LOGIN بزنید.
صفحه‌ی ورود وارزون موبایل
  • ایمیل و رمز عبور اکانت اکتیویژن خود را وارد کنید و روی دکمه‌ی LOGIN بزنید.
وارد کردن ایمیل و رمز عبور برای ورود به وارزون موبایل
  • پس از ورود به بازی و تکمیل چند بخش آموزشی کوتاه برای آشنایی با کنترل‌ها و مکانیک‌های بازی، آزادید تا وارزون را آن‌طور که می‌خواهید تجربه کنید.
لابی اصلی وارزون موبایل

اگر فضای ذخیره‌سازی کافی برای نصب وارزون موبایل یا دیگر همتایانش ندارید، چند بازی آنلاین بدون نصب را که پیش‌تر معرفی کرده بودیم، بررسی کنید. همچنین، اگر اتصال اینترنت شما برای تجربه‌ی بازی‌های آنلاین مناسب نیست، نگاهی به بهترین بازی های آفلاین اندروید بیندازید. علاوه‌براین، تجربه‌ی چندین بازی دونفره در دو گوشی نیز ممکن است.

اگر شما نیز از بازیکن‌های وارزون موبایل هستید، تجربیاتتان در نحوه‌ی عملکرد این بازی روی دستگاه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا