عمومی

شیائومی از چمدان هوشمند جدید خود با نام Mijia پرده برداشت که هدف آن آسان‌تر کردن فرایند بستن چمدان برای سفر است. این چمدان در دو سایز ۲۰ و ۲۴ اینچی به‌ترتیب با قیمت ۳۷۹ یوان (۵۰ دلار) و ۴۷۹ یوان (۶۰ دلار) عرضه می‌شود و از طراحی ظریف و مینیمالیستی با رنگ‌های خاکستری و آبی بهره می‌برد. ویژگی جالب این چمدان، لایه‌ی مخفی افزایش حجم با ابعاد ۶٫۵ سانتی‌متر است که ظرفیت نهایی را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال، فضای چمدان ۲۰ اینچی با استفاده از این قابلیت می‌تواند به ۵۲ لیتر برسد.

طراحی چمدان جدید شیائومی Mijia ترکیبی از سادگی و نوآوری به‌همراه راه‌کارهای هوشمندانه‌ی سازماندهی وسایل را ارائه می‌دهد. دستگیره‌ی چمدان و چرخ‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که از فضای خالی بین بدنه و زمین به بهترین نحو استفاده شود. همچنین، تسمه‌های داخلی و محفظه‌ی مخفی تعبیه‌شده در میله‌ی کشویی، به شما اجازه می‌دهند از کل فضای داخلی چمدان نهایت بهره را ببرید.

کاربر درحال کار با لپ تاپ روی چمدان شیائومی Mijia

Xiaomi

استحکام و دوام یکی دیگر از اولویت‌های شیائومی در ساخت چمدان Mijia بوده است. بدنه‌ی آن از ساختار چندلایه‌ی مقاوم در برابر فشار بهره می‌برد و در برابر ترک‌خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد. استفاده از تکنولوژی پوششی با پودر فلز نیز درخشش و بافتی زیبا به چمدان بخشیده است. چرخ‌های بزرگ و روان با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و میله‌ی کشویی ساخته‌شده از آلیاژ آلومینیوم، همگی حس کیفیت و مرغوب‌بودن محصول را به کاربر القا می‌کنند.

چمدان Mijia شیائومی امنیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد. به‌نوشته‌ی ITHome، قفل داخلی TSA با قابلیت تنظیم رمز دلخواه، خیال شما را از وسایل‌ داخل چمدان راحت می‌کند. همچنین، دستگیره‌ی روی بدنه‌ی چمدان به‌صورت فرورفته طراحی شده است تا امکان قراردادن موقت وسایل روی آن وجود داشته باشد. به‌عنوان مثال می‌توانید لپ‌تاپ خود را روی بخش بالایی و دستگیره‌ی چمدان قرار دهید و به‌راحتی مشغول به‌کار شوید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا