عمومی

در سال ۲۰۲۳، مبارزه‌ی مداوم فراری علیه محصولات تقلبی، با نابود کردن سه دستگاه خودرو فراریِ تقلبی توسط این شرکت سازنده‌ی خودروهای لوکسِ ایتالیایی، وارد مرحله‌‌ای تازه‌ شد. این اقدام، بخشی از یک کمپین بزرگ‌تر برای محافظت از اعتبار برند و مالکیت معنوی فراری به‌شمار می‌رود.

بنا بر گزارش رسمی فراری دراین‌باره، گستردگی تلاش‌های فراری برای مبارزه با جعل کالا، خیره‌کننده است؛ تنها در سال گذشته‌ی میلادی، این شرکت بیش از ۴۰۰ هزار کالا با برند فراری را، شامل بیش از ۱۰۰ هزار پوشاک، ۹۱ هزار عینک، و ۶۱ هزار ساعت مچی، نابود کرد. دیگر محصولات تقلبی شامل کیف پول، عطر، کفش، کمربند و حتی اسکوتر بودند.

اینفوگرافیک از تعداد و نوع کالاهای کپی معدوم شده

Ferrari

نوشته های مشابه

برای مقابله با مشکل کالاهای فیک، فراری در سال ۲۰۲۲ پروژه‌ای برای تشویق مردم برای گزارش محصولات تقلبی مشکوک با نشان فراری به‌راه انداخت. شرکت کنندگان در قبال تلاش خود، از این شرکت یک تشکر رسمی و یک گجتِ فراری به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. پروژه‌ی این خودروساز، با نگاهی بر گزارش‌های روزانه‌ای که دریافت می‌شود، تاکنون موفق بوده است.

خودرو‌های کپی فراری برای فیلمی درباره‌ی انزو فراری که در یک سالن در حال از هم باز شدن هستند

Ferrari

از طرف دیگر، فراری که به خاطر مواضع سختگیرانه‌ در قبال تغییرات بدنه‌ی خودروهایش شناخته می‌شود، حتی به نمونه یا رپلیکاهای رسمی هم روی خوش نشان نمی‌دهد. اخیراً هفت خودرو رپلیکا که برای فیلمی در مورد زندگی انزو فراری ساخته شده بودند، علیرغم ساخت ماهرانه با کمک متخصصان، پس از فیلم‌برداری به طور کامل اوراق شدند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا