عمومی

شما برای خرید آهن آلات می‌توانید به چند روش عمل کنید. خرید مستقیم از کارخانه یا بورس کالا، مراجعه حضوری به بنگاه‌ها و هم‌چنین خرید آنلاین آهن از شرکت‌های بازرگانی از جمله این روش‌ها هستند. با توجه به مزایای خرید شرکت‌های بازرگانی نسبت به کارخانه، بورس کالا و بنگاه‌های فروش مانند عدم محدودیت در میزان تناژ سفارشی، ارسال سریع و پیگیری تا زمان تحویل، عدم امکان مراجعه حضوری به بنگاه‌ها و … باعث شده است که بسیاری از افراد این روش را برای خرید آهن آلات انتخاب کنند؛ اما چگونه می‌توان یک شرکت بازرگانی و مرکز خرید و فروش معتبر برای آهن آلات پیدا کرد؟ در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات و مزایای یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مراکز خرید آهن یعنی فولاد ایرانیان بیشتر آشنا کنیم.

خرید آنلاین آهن بهتر است یا حضوری؟

به دلیل عدم امکان خرید حضوری و هم‌چنین گران‌تر شدن قیمت آهن آلات در بنگاه‌های تأمین کالا می‌توان گفت خرید آهن از سایت‌های آهن‌فروشی انتخاب مناسب‌تری است. چرا که هم می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی برای خرید آهن آلات اقدام کنید و هم اینکه هزینه نهایی کمتری نسبت به بنگاه‌ها و مغازه‌های آهن‌فروشی پرداخت می‌کنید. امکان مقایسه قیمت انواع آهن آلات در کارخانه‌ها و شرکت‌های فروش مختلف و هم‌چنین اطلاع از مشخصات فنی محصول و نحوه بارگیری و دریافت بار تنها با یک کلیک از دیگر مشخصات خرید آهن به از سایت‌ها و شرکت‌های بازرگانی آهن‌فروشی است. شما می‌توانید از اینجا برای خرید و یا استعلام قیمت آهن در فولاد ایرانیان اقدام نمایید.

اهمیت خرید آهن آلات از فروشنده مطمئن و معتبر

مبالغ سنگین در معاملات آهن آلات و در مواقعی کمبود اطلاعات فنی مشتریان باعث می‌شود که فروشندگان نامعتبر از روش‌های فریبکارانه برای افزایش سود استفاده کنند. فروش محصولات تقلبی، دست‌کاری وزن ماشین حمل بار و … از جمله مواردی است که به وفور در بازار آهن مشاهده می‌شود؛ اما فروشندگان معتبر به دلیل برندینگ و محافظت از نام خود در بازار همواره در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را برای مشتریان خود مهیا کنند و از این جهت اعتبار خود در بازار را حفظ نمایند.

یادآوری می‌کنیم که اکثر آهن آلات در کاربردهای حیاتی مانند سازه‌ها، ابزار و … مورد استفاده قرار می‌گیرند که هرگونه کاستی در کیفیت می‌تواند آسیب‌زا شود. از این رو برای جلوگیری از ضررهای مالی و جانی حتماً مقاطع فولادی خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. امروزه شرکت‌های بازرگانی معتبر زیادی مانند فولاد ایرانیان در زمینه آهن‌فروشی به گونه‌ای فعال هستند که با اطمینان خاطر می‌توانید برای خرید آهن آلات باکیفیت از آن‌ها اقدام کنید.

مزایای خرید آهن از فولاد ایرانیان

مجموعه‌ فولاد ایرانیان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشندگان آهن آلات از سال 1370 مشغول به فعالیت است. این شرکت با هدف تأمین انواع مقاطع فولادی صنعتی و ساختمانی و استعلام قیمت آهن آلات تأسیس شده و به مرور به یکی از مراکز اصلی فروش آهن در تهران و ایران تبدیل شده است. آموزش، طراحی و تولید مقاطع فولادی، مشاوره، فروش و صادرات، می‌شود. تلاش ما خلق یک تجربه راحت برای خرید آهن آلات است.

کسب استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۴، ۱۰۰۰۲ و ۹۰۰۱ در فولاد ایرانیان شاهدی است که چرا این شرکت را در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کننده و جلب رضایت مشتریان و هم‌چنین آموزش، طراحی و تولید مقاطع فولادی، مشاوره، فروش و صادرات آهن آلات به گزینه‌ای معتبر تبدیل شده است. از مزایای شرکت فولاد ایرانیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش با کیفیت‌ترین انواع مقاطع فولادی به مناسب‌ترین قیمت روز
  • تأمین مقاطع ویژه و کمیاب برای مشتریان
  • استعلام لحظه‌ای قیمت انواع محصولات مانند قیمت تیرآهن، میلگرد و… و امکان مقایسه با سایر کارخانه‌ها
  • ارائه نمودار قیمت آهن آلات و امکان تحلیل تکنیکال
  • امکان ثبت سفارش و خرید آهن آلات بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • امکان استفاده از مشاوره رایگان و استعلام فنی محصول برای خرید
  • انتشار مقالات تخصصی و تحلیل‌های فنی از بازار و محصولات فولادی به صورت صوتی و تصویری
  • ارائه خدمات پس از فروش و پیگیری رضایت مشتری تا زمان دریافت بار
  • مرجوعیت و تعویض رایگان کالای معیوب
  • صادرات انواع آهن آلات به کشورهای اطراف
  • ارسال محصول به تمام شهرهای ایران در سریع‌ترین زمان ممکن
  • فروش محصولات فولادی به صورت اعتباری (قسطی، چکی، ال سی و…) در صورت تأیید اعتبار مشتریان
  • بازرسی و کنترل کیفی محصولات فولادی
حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا