بازی

پلی استیشن بار دیگر تاکید کرد: خریدهای ما به پایان نرسیده است

پلی استیشن بار دیگر تاکید کرد: خریدهای ما به پایان نرسیده است

جیم رایان، مدیرعامل سونی تایید کرد که این شرکت همچنان به دنبال اهداف جدید برای تصاحب و خریداری است تا بتوانند باعث رشد کسب‌و‌کار پلی استیشن شوند.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

سونی در طول سال مالی خود که به مارس ۲۰۲۲ منتهی می‌شود، پنج استودیو از جمله Housemarque توسعه‌دهنده بازی Returnal، متخصص توسعه پورت پی‌سی Nixxes Software، استودیو مستقر در بریتانیا Firesprite، استودیو توسعه‌دهنده ریمیک Demon’s Souls یعنی Bluepoint و Valkyrie مستقر در سیاتل را خریداری کرد.

همچنین در دیسکورد، Devolver Digital و پلتفرم بازی لایو سرویس AccelByte نیز سرمایه گذاری کرده است و هم اکنون در حال انجام مذاکرات برای خرید کامل استودیوهای بانجی (Bungie) و Haven است.

پلی استیشن

رایان در یک جلسه توجیهی گفت:

ما در زمینه M&A (ادغام‌ها و اکتساب‌ها) و سرمایه گذاری‌ها بسیار فعال بوده‌ایم. هدف از این سرمایه‌گذاری‌ها افزایش قدرت اصلی ما در استودیو پلی‌استیشن و همچنین کسب تخصص در زمینه‌هایی از توسعه بازی است که در طول تاریخ در آن‌ها حضور چشمگیری نداشته‌ایم.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

او در ادامه اشاره کرد که خرید بانجی برای حضور در بازار بازی‌های لایو سرویس محسوب می‌شود و امروز اعلام شده بود که دو بازی لایو سرویس در سال مالی ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. رایان همچنین اشاره کرد که نیمی از بازی‌های سونی تا سال ۲۰۲۵ برای پی‌سی و موبایل عرضه خواهند شد.

پلی استیشن

او در ادامه گفت:

از نظر فعالیت‌های ما در زمینه M&A در آینده، پاسخ این است که به هیچ وجه با استراتژی خود برای رشد غیر ارگانیک استودیو پلی استیشن به پایان نرسیده‌ایم.

رایان در ادامه توضیح داد تا زمانی که اهداف آن‌ها با استراتژی‌هایشان منطبق باشد، مطمئنا فعالیت‌های بیشتری در زمینه M&A یا خرید و تصاحب شرکت‌ها انجام خواهند داد.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا