بازی

ری لیوتا ستاره فیلم Goodfellas در سن ۶۷ سالگی درگذشت

ری لیوتا ستاره فیلم Goodfellas در سن ۶۷ سالگی درگذشت

ری لیوتا که بیشتر به دلیل بازی در نقش «هنری هیل» در فیلم رفقای خوب (Goodfellas) از مارتین اسکورسیزی شناخته می‌شود، در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

به گزارش ددلاین، این بازیگر در در جمهوری دومینیکن مشغول فیلمبرداری فیلم Dangerous Waters بوده و در خواب درگذشته. به گفته برخی منابع، «هیچ چیز مشکوکی در مورد مرگ او وجود ندارد.» با این حال، دلیل مرگ لیوتا هنوز مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادرمادرِ گم شده
نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادر

لیوتا علاوه بر Goodfellas، اخیرا در فیلم The Many Saints of Newark که پیش درآمد سریال The Sopranos محسوب می‌شود و همچنین فیلم Marriage Story بازی کرده است. او همچنین فیلمبرداری Cocaine Bear را به تازگی به پایان رسانده بود، یک فیلم هیجان‌انگیز به کارگردانی الیزابت بنکس که در آن کری راسل نیز حضور دارد.

علاوه بر حضور در سینما، در دنیای بازی‌های ویدیوی نیز لیوتا کارنامه نسبتا خوبی دارد و در Grand Theft Auto: Vice City بازی محبوب راکستار که سال ۲۰۰۲ منتشر شد، صداپیشه شخصیت اصلی یعنی تامی ورستی بوده است. در آن زمان، بازیگران شناخته شده، کمتر به صداپیشگی شخصیت بازی‌های ویدیویی می‌پرداختند، اما اکنون حضور بازیگران در نقش شخصیت بازی‌های ویدیویی افزایش پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fever dream – وحشتی که زیر پوستمان می‌خزدسرگردان در آفرینش ترس
نقد فیلم Fever dream – وحشتی که زیر پوستمان می‌خزد


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا