بازی

جهان بازی Remnant 2 به صورت تصادفی مناطق، دشمنان و کاراکترها را ایجاد می‌کند

جهان بازی Remnant 2 به صورت تصادفی مناطق، دشمنان و کاراکترها را ایجاد می‌کند

استودیو Gunfire Games، سازنده بازی Remnant 2 به دنبال ایجاد تغییرات بسیار بزرگی نسبت به نسخه اول است. در حالی که تولید رویه‌ای جهان بازی بار دیگر بازخواهد گشت، اما در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از قبل است.

IGN First گزارش کرده که به جای مکان جدید اسپاون شدن دشمنان و تغییر برخی اتاق‌ها، اکنون در قسمت دوم دشمنان، بیوم‌ها، باس‌ها و حتی داستان‌های کاملاً متفاوتی را با هر دور بازی کردن شاهد خواهید بود.

یک نمونه از این مورد، منطقه Yaesha است که اکنون کاملاً توسط The Root تسخیر شده است. یک منطقه جنگلی که در دور اول ورود به آن با دشمنان مارمولکی روبه‌رو می‌شوید، در دور دوم با جزایر شناور و هیولاهای پرنده دارای شاخک مقابله می‌کنید و در دور سوم یک معبد تاریک با اعضاء فرقه را مشاهده خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

دیوید آدامز، مدیرعامل استودیو گانفایر، در این باره گفت:

روش اجرایی بازی اینگونه است که تمام ماموریت‌ها و رویدادها، تصادفی هستند. بنابراین اگر وارد شوید و با یک مینی باس مبارزه کنید و بازیکن دیگری وارد شود و با یک مینی باس در یک منطقه مبارزه کند، ممکن است باس کاملاً متفاوتی داشته باشد. ممکن است رویدادهای مختلفی داشته باشید. اتفاقات تصادفی مختلفی در بازی رخ می‌دهد و حتی چیدمان دانجن‌ها نیز تغییر می‌کند.

بنابراین بسته به نسخه جهان بازی شما، ممکن است برای باس یک منطقه با موجود تاریک فرقه یا یک هیولای گیاهی روبه‌رو شوید. همچنین NPC‌های مختلفی وجود خواهند داشت، از یک نوازنده که برای حل معما به کمک شما نیاز دارد تا یک Pan Empress که برای محافظت از مردمش به کمک نیاز دارد.

Remnant

رویای ما این است زمانی که در حین بازی با یکدیگر صحبت می‌کنید، یا از سر کار برمی‌گردید، یا در حال تماشای یک استریم هستید، با خود بگویید «صبر کنید، من چنین کاری نکردم».

«کجا گیر کردی؟» «اوه، من سر یک باسی با شاخ‌های بزرگ گیر کردم که یک حرکت عجیب انجام می‌دهد». شما می‌گویید «من اصلا آن را ندیدم. حتی نمی‌دانم در مورد چه دنیایی صحبت می‌کنی». به نظر ما چنین چیزی برای بازیکن بسیار منحصر به فرد خواهد بود.

همراه با کلاس‌ها، سلاح‌ها و توانایی‌های جدید، قسمت دوم باید ارزش تکرار بالایی برای طرفداران داشته باشد. Remnant 2 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در دست ساخت است. اگر چه سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود، اما هنوز به طور دقیق تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

آخرین تریلر از انیمیشن سوپر ماریو منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا