عمومی

سامسونگ طبق گزارش‌ GalaxyClub روی تراشه‌ی میان‌رده‌ی جدید اگزینوس کار می‌کند که احتمالاً به‌عنوان قلب تپنده‌ی گلکسی A56 استفاده خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ با شماره‌مدل S5E8855 شناخته می‌شود و کد رمز Santa را یدک می‌کشد.

گلکسی A55 که در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) عرضه شد، از تراشه‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ بهره می‌برد. این سیستم-روی-چیپ با کد رمز Rose و شماره‌مدل S5E8845 شناخته می‌شود، بنابراین شماره‌مدل S5E8855 می‌تواند به اگزینوس ۱۵۸۰ اشاره داشته باشد.

اگرچه کد رمز Santa برای تراشه‌ی میان‌رده‌ی بعدی سامسونگ جالب به‌نظر می‌رسد، واقعاً جزئیاتی درمورد قابلیت‌های آن ارائه نمی‌دهد. اگزینوس ۱۴۸۰ تراشه‌ی فوق‌العاده‌ای بود که پیشرفت‌های قابل‌ توجهی نسبت‌ به نسل قبل به‌ارمغان آورد. به‌عنوان مثال این سیستم-روی-چیپ از پردازنده‌ی گرافیکی میان‌رده‌ی AMD بهره می‌برد و باید دید آیا در اگزینوس ۱۵۸۰ شاهد ارتقای این بخش خواهیم بود یا خیر.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای افزایش فروش پرچمدارانش، قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را برای یک یا دو سال دیگر به‌طور انحصاری فقط در این گوشی‌ها ارائه دهد و بدین‌ترتیب انتظار نمی‌رود ویژگی‌های مذکور در تراشه‌ی اگزینوس ۱۵۸۰ ارائه شوند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا