عمومی

اولین موج از کامپیوترهای کوپایلت پلاس که از تراشه‌های اسنپدراگون X کوالکام بهره می‌برند، چند هفته پیش وارد بازار شدند. حال لنوو قصد دارد با محصول جدیدی به این جمع اضافه شود و این بار نوبت سری تینک‌بوک ۱۶ است.

براساس تصاویری که WalkingCat در شبکه‌ی اجتماعی ایکس فاش کرده است ، لنوو با تینک‌بوک ۱۶ جدید به‌سراغ بخش‌هایی می‌رود که در مدل‌های معرفی‌شده در ۲۹ خرداد پوشش داده نشده بودند.

سری لپ تاپ لنوو مدل تینک‌بوک ۱۶ به صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی مجهز است و بعد از گلکسی بوک 4 Edge سامسونگ، دومین لپ‌تاپی خواهد بود که از تراشه‌های اسنپدراگون X با چنین صفحه‌نمایش بزرگی استفاده می‌کند.

تصاویر منتشر‌شده طراحی تینک‌بوک ۱۶ را شبیه به سایر محصولات سری ThinkBook لنوو نشان می‌دهد. این مدل از طراحی دو‌رنگ نقره‌ای بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای ThinkPad 14s نسل 6 باشد که لنوو در زمان عرضه‌ی اولیه‌ی تراشه‌های اسنپدراگون X معرفی کرده بود.

تصاویر لو رفته از لپ تاپ کوپایلت پلاس ۱۶ اینچی لنوو تینک‌پد ۱۶

WalkingCat

تصاویر لو رفته از لپ تاپ کوپایلت پلاس ۱۶ اینچی لنوو تینک‌پد ۱۶
تصاویر لو رفته از لپ تاپ کوپایلت پلاس ۱۶ اینچی لنوو تینک‌پد ۱۶

اندازه‌ی بزرگ‌تر تینک‌بوک ۱۶ می‌تواند به‌معنی باتری بزرگ‌تر باشد که با‌توجه‌به عملکرد عالی باتری در تراشه‌های اسنپدراگون X، خبر بسیار خوشی است. لپ‌تاپ بزرگ‌تر به‌راحتی می‌تواند شارژدهی یک‌روزه را ارائه کند.

ظاهراً تینک‌بوک ۱۶ از مجموعه متنوعی از پورت‌ها از‌جمله USB-C ،USB Type-A ،HDMI و کارت‌خوان SD با اندازه‌ی کامل برخوردار است. اندازه‌ی بزرگ‌تر تینک‌بوک ۱۶ امکان تعبیه‌ی صفحه‌کلید عددی را نیز فراهم کرده است که این ویژگی در لپ‌تاپ‌های امروزی به‌ندرت دیده می‌شود.

هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه‌ی این لپ‌تاپ خواهیم بود؛ اما اخباری مبنی‌بر عرضه‌ی موج دوم کامپیوترهای شخصی کوپایلت پلاس در اواخر مرداد به‌گوش می‌رسد.

مایکروسافت امیدوار است با این خط تولید دوم بتواند مشتریان تجاری بیشتری را جذب کند که باتوجه‌به ماهیت سری تینک‌بوک به‌عنوان سری تجاری مدرن لنوو، منطقی به‌نظر می‌رسد. در این صورت باید به‌زودی شاهد معرفی این سری لپ‌تاپ‌های لنوو باشیم.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا