عمومی

امکان نظارت دقیق بر منابع مصرفی

ارائه‌دهنده سرویس ابری یا مجازی باید امکان نظارت بر منابع مصرفی کاربران مانند ماشین‌های مجازی، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند را برای آن‌ها فراهم کند. ارائه گزارش مصرف به شما به‌عنوان کاربر کمک می‌کند تا درک بهتری از میزان منابع مصرفی خود و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای بودجه‌بندی داشته باشید.

امکان نظارت دقیق بر منابع مصرفی سرور ابری مزایایی برای ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری نیز دارد. ارائه‌دهندگان خدمات ابری با تحلیل گزارش منابع مصرفی کاربران خود می‌توانند دید بهتری از نیازهای مشتریان و نقاط قوت و ضعف سرویس‌های خود به دست آورند و در صورت نیاز زیرساخت‌ها و خدماتشان را بهبود بخشند.

امکان دسترسی یکپارچه و گسترده به شبکه

ایجاد دسترسی یکپارچه به شبکه منجر به تقویت همکاری در سازمان‌ها می‌شود؛ به‌طوری که در صورت استفاده از سرور ابری، کارکنان سازمان می‌توانند از هر زمان و مکانی به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. این امر با تسهیل جریان کار و ایجاد ارتباط یکپارچه، به بهبود و تسریع عملکرد کارکنان نیز کمک می‌کند. استفاده از زیرساخت ابری انعطاف‌پذیری سازمان را برای پذیرش سیاست‌های دورکاری افزایش می‌دهد که همین موضوع در سال‌های اخیر، رضایت کارمندان را به همراه داشته است.

پشتیبانی هم‌زمان از IPv4 و IPv6 برای عملکرد بهتر

قابلیت فعال‌سازی IPv6 نیز یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین سرور ابری ایران است که فضای آدرس‌دهی گسترده‌تری نسبت به IPv4 فراهم می‌کند. در صورت استفاده از یک سرور ابری با قابلیت فعال‌سازی IPv6، می‌توانید خدمات آنلاین خود را با پشتیبانی از هر دو ورژن 4 و 6 آی‌پی به کاربران نهایی ارائه دهید.

نوشته های مشابه

خرید سرور ابری ایران و خارج با قابلیت‌های ویژه از ابر دراک

در این مقاله ویژگی‌های بهترین سرور ابری را بررسی کردیم تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری هنگام خرید سرور ابری داشته باشید. توجه به ویژگی‌های بیان‌شده در این مقاله از جمله امنیت، پرداخت هزینه به‌ازای مصرف، امکان یکپارچه‌سازی، مقیاس‌پذیری و دسترسی‌‌پذیری بالا به شما کمک می‌کند تا بهترین سرور ابری ایران را تهیه کنید.

ابر دراک به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات و محصولات ابری با هدف ایجاد زیرساخت امن، مطمئن و هوشمند ایجاد شد تا رشد و توسعه را برای کسب‌وکارهای ایرانی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تسهیل کند.

از جمله قابلیت‌های اصلی سرور ابری ابر دراک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ●          منابع اختصاصی با امنیت بالا

    ●          کنترل کامل با دسترسی Root

    ●          انعطاف‌پذیری در انتخاب سیستم‌عامل دلخواه

    ●          برخورداری از API برای ارتباط برنامه‌ها با سرور

    ●          اتصال ایمن با کلید SSH

    ●          پشتیبان‌گیری، بازیابی و بازسازی دیسک سرور

اگر قصد خرید سرور ابری ابر دراک را دارید، همین حالا وارد سایت این شرکت به آدرس Derak.cloud شوید و از صفحه محصول سرور ابری دیدن کنید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۴۱۹۷ تماس بگیرید و با راهنمایی متخصصان ابر دراک یک زیرساخت ابری متناسب با شرایط کسب‌وکارتان تهیه کنید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا