بازی

باس مورد علاقه میازاکی در بازی Elden Ring کیست؟

باس مورد علاقه میازاکی در بازی Elden Ring کیست؟

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از بهترین بازی های امسال است که استودیو فرام سافتور بیش از ۱۰۰ باس فایت برای آن طراحی کرده بود.

البته در این میان شما برای اتمام داستان تنها نیاز به کشتن ۱۲ باس فایت دارید، اما با اینکار خود را از تجربه درست Elden Ring محروم می‌کنید. الدن رینگ دنیای بسیار بزرگی دارد که پر از مناطق مخفی و دشمنان جدید و جالب است. هر بازیکنی باس فایت مورد علاقه خودش را دارد، اما باس فایت مورد علاقه هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق الدن رینگ، کیست؟

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟

میازاکی به تازگی با سایت Xbox Wire Japan مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که باس فایت مورد علاقه او جنرال رادان (General Radahn) است. میازاکی رادان را یک شخصیت جذاب می‌داند، اما در ابتدا خیلی‌ها ایده‌اش برای او را دوست نداشتند. خالق الدن رینگ دو باس دیگر را نیز دوست دارد که Rykard, Lord of Blasphemy و Godrick the Grafted هستند. 

بازی Elden Ring

چند روز پیش ماد جدید برای الدن رینگ منتشر شد که پشتیبانی از کوآپ چهار نفره را به بازی اضافه می‌کند. با استفاده از این ماد شما می‌توانید کل بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. محبوبیت بسیار زیاد الدن رینگ باعث شد که با فروش ۱۳.۴ میلیونی در کمتر از یک ماه، به سرعت به پرفروش‌ترین بازی استودیو فرام سافتور تبدیل شود.

 بازی Elden Ring هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر به تجربه بازی‌های بسیار سخت علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب «چرا پس از اتمام الدن رینگ باید دارک سولز را بازی کنید؟» را مطالعه کنید.


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا