عمومی

ال‌جی الکترونیکس ماشین لباسشویی ۱۴ کیلوگرمی Mijing را رونمایی کرد. مدل اصلی این لباسشویی تا ۱۰٫۵ کیلوگرم ظرفیت دارد. قطر مخزن جدیدترین ماشین لباسشویی ال‌ جی ۵۵۵ میلی‌متر است. این لباسشویی، طراحی بسیار نازک و بدنه‌ی ۵۸۵ میلی‌متری دارد و فضای نسبتاً کمی را اشغال می‌کند.

ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدل Mijing

مخزن ماشین لباسشویی جدید ال‌جی از استیل ضد زنگ ساخته شده است و آسیب به لباس‌ها را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که برای شست‌وشوی پارچه‌های حساس، بسیار مناسب باشد. این لباسشویی مصرف برق را ۲۵ درصد نسبت‌به مدل قبلی کاهش می‌دهد.

ماشین لباسشویی Mijing با استفاده از فناوری AI DD لطافت و نوع پارچه را حس و فرکانس را براساس آن تنظیم می‌کند. لباسشویی جدید ال‌جی از اسپری تمیزکننده‌ی ۳۶۰ درجه و تمیزکنندگی با سرعت بالای ۳۹ دقیقه‌ای برخوردار است که شدت جریان آب را باتوجه به توزیع لباس در مخزن تنظیم می‌کند.

نمای داخل لباسشویی ال‌جی مدل Mijing

لایه‌های محافظتی لباسشویی Mijing شامل استریلیزاسیون با بخار، شست‌وشوی بخار با دمای ۹۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و حذف کنه‌ها است. لباسشویی مورد بحث از نسل جدید درهای استیل استفاده می‌کند که نه‌تنها زیبا و شفاف هستند، بلکه برای مدت‌زمان طولانی‌تری براق می‌مانند.

جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی جلوی گره‌خوردن لباس‌ها را می‌گیرد و درایو فرکانس‌متغیر، پمپ اسپری فرکانس‌متغیر BLDC و پمپ تخلیه‌ی آب فرکانس‌متغیر BLDC دارد.

Mijing با استفاده از تجهیزات BLDC لرزش و سروصدای کمتری تولید می‌کند، ازلحاظ مصرف انرژی بهینه‌تر است و از ۶ حالت مختلف شست‌وشو بهره می‌برد. قیمت ماشین لباسشویی جدید ۱۴ کیلوگرمی ال‌جی قیمت ۷٬۹۹۹ یوان (۱٬۱۲۵ دلار) است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا