عمومی

هنگام انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای نات کوین، کیف پول تون کیپر Tonkeeper یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها محسوب می‌شود زیرا به‌طور خاص برای بلاک چین TON طراحی شده است. این کیف پول رابط کاربری ساده و ویژگی‌های امنیتی قدرتمندی دارد. Tonkeeper همچنین قابلیت‌هایی مانند ذخیره‌سازی امن، تراکنش‌های آسان و سازگاری با سایر دارایی‌های مبتنی‌بر TON را ارائه می‌دهد.

کیف پول رسمی TON گزینه‌ی قابل اعتماد دیگری برای ذخیره‌ی نات کوین محسوب می‌شود. این کیف پول با بلاک چین TON یکپارچه شده است و از همه‌ی توکن‌های مبتنی‌بر TON پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به امنیت بالا، پشتیبانی از چند دستگاه و رابط کاربری ساده اشاره کرد.

سایر کیف پول‌های سازگار با نات کوین

با پیکربندی مناسب متامسک و Ledger Nano S/X نیز می‌توانید توکن‌های نات کوین خود را ذخیره کنید. برای کسانی که امنیت را در اولویت قرار می‌دهند، کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger Nano S و Ledger Nano X گزینه‌های عالی محسوب می‌شوند.

بسیاری از سایت های فریلنسری با ارز دیجیتال، دستمزد کاربرانشان را با رمزارز پرداخت می‌کنند و اگر شما هم از این وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنید، برای دریافت دستمزدتان می‌توانید از کیف پول‌های لجر نانو بهره ببرید زیرا این ولت علاوه‌بر نات کوین و توکن‌های مبتنی‌بر TON، از بسیاری توکن‌ها و شبکه‌های بلاک چینی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

آیا امکان استخراج نات کوین همچنان وجود دارد؟

پس‌از انجام ایردراپ توکن‌های نات کوین، امکان استخراج مستقیم این رمزارز ازطریق بازی و ضربه‌زدن روی نمایشگر متوقف شده است. البته درصورت تمایل می‌توانید با استیکینگ ارز دیجیتال نات کوین، باتوجه‌به مقدار دارایی خود، سود ثابت دریافت کنید.

برای استیک نات کوین می‌توانید از کیف پول تون کیپر استفاده کنید. در صفحه‌ی اصلی این کیف پول گزینه‌ای به نام Stake وجود دارد که با انتخاب آن وارد بخش سپرده‌گذاری خواهید شد. با تعیین مقدار توکن‌هایی که قصد دارید استیک کنید، این فرایند آغاز خواهد شد و درنتیجه تعداد توکن‌های شما باتوجه‌به درصد سوددهی حاصل از استیک، افزایش خواهد یافت.

انطباق شیوه عملکرد نات کوین با قوانین

نات کوین با استانداردهای نظارتی جهانی مطابقت دارد و اطمینان می‌دهد که عملیات آن شفاف و مطابق با قوانین است. این موارد شامل رعایت قوانین مبارزه با پولشویی (AML) و احرازهویت KYC می‌شود.

نات کوین با استفاده از بلاک چین TON، از ویژگی‌های امنیتی قدرتمندی بهره می‌برد و از تراکنش‌ها و داده‌های کاربران محافظت می‌کند. در این پروژه برای کاهش ریسک‌هایی مانند فیشینگ و هک، اقدامات امنیتی سایبری پیشرفته‌ای درنظر گرفته شده است.

نات کوین به‌طور فعال جامعه‌ی خود را درمورد اهمیت انطباق با قوانین آموزش می‌دهد که شامل ارائه‌ی منابع و به‌روزرسانی‌ها برای اطمینان از آگاهی کاربران از الزامات قانونی و تأثیر آن‌ها بر تعاملاتشان با نات کوین می‌شود.

سوالات متداول lastech

  • هدف اصلی نات کوین چیست؟

    هدف اصلی نات ادغام حوزه‌ی گیمینگ با ارز دیجیتال است و روشی جذاب برای کسب دارایی‌های دیجیتال به کاربران ارائه می دهد. این پروزه قصد دارد با استفاده از مکانیزم «ضربه‌بزن و سکه بگیر»، افراد بیشتری را به دنیای رمزارزها جذب کند و ازطرفی نیم‌نگاهی هم به برنامه‌های کاربردی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) دارد

  • از کجا نات کوین بخریم و نات کوین خود را کجا بفروشیم؟

    درصورت امکان می‌توانید با احرازهویت KYC در صرافی‌های خارجی مثل بایننس و کوکوین نات کوین بخرید و بفروشید. البته ایرانی‌ها می‌توانند با استفاده از صرافی‌های داخلی نیز به‌راحتی و بدون محدودیت‌های ناشی‌از تحریم‌ها، رمزارز نات کوین را معامله کنند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا