عمومی

شرکت Light گوشی مینیمالیستی جدید خود را معرفی کرد که به لحاظ سادگی تفاوت چشمگیری با اکثر گوشی‌های دیگر دارد و از نمایشگر سیاه و سفید استفاده می‌کند.

گوشی لایت فون ۳ در دست
Light

گوشی Light Phone 3 از صفحه‌نمایش E-Paper که در نسل قبلی آن به‌کار رفته بود، صرف‌نظر کرده و به جای آن از نمایشگر اولد با رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است. این گوشی هیچ دسترسی‌ای به اینترنت، شبکه‌های اجتماعی یا حتی ایمیل ندارد و فقط کار یک تلفن را انجام می‌دهد.

مسیریابی گوشی لایت فون ۳
Light

لایت‌ فون ۳ یک ماژول دوربین ساده، یک تراشه‌ی NFC برای پرداخت‌ بدون تماس، ابزار موقعیت‌یابی، یک موزیک پلیر ساده، پیام‌رسان متنی، ضبط صدا، تقویم، تایمر و ساعت را در خود جای داده است.

ابعاد گوشی جدید لایت از نسل‌ قبلی بزرگ‌تر و ظاهر آن جذاب‌تر شده است. یک ولووم تنظیم آنالوگ در کناره‌ی سمت چپ دستگاه دیده می‌شود.

گوشی لایت فون ۳ در دست

عرض گوشی لایت فون ۳ هم‌اندازه‌ی آیفون و طول آن کمی کوتاه‌تر است. سازنده می‌گوید که این کار باعث می‌شود گوشی در حالت عمودی آسان‌تر در دست قرار بگیرد.

مشخصات دیگر گوشی لایت فون ۳ شامل ۶ گیگابایت رم (نسبت‌به یک گیگابایت در لایت فون ۲)، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پردازنده‌ی کوالکام است. یک حسگر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور قرار دارد. باتری گوشی نسبت‌به لایت فون ۲ بزرگ‌تر شده و قابل تعویض است.

قیمت گوشی جدید لایت حدود ۸۰۰ دلار تعیین شده که بیش از دوبرابر در مقایسه‌با قیمت ۳۰۰ دلاری نسل قبل افزایش یافته است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا