عمومی

اسپاتیفای سال‌ها قبل گفته بود که می‌خواهد طرح اشتراکی ویژه‌ای برای موسیقی‌های بدون افت کیفیت معرفی کند؛ اما چنین سرویسی تا به این لحظه رونمایی نشده است. شایعه‌ای جدید می‌گوید که احتمالاً سرویس موردانتظار اسپاتیفای امسال از راه می‌رسد.

براساس گزارش بلومبرگ، استریم محتواهای HiFi تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ وارد اسپاتیفای می‌شود و کاربران برای دسترسی به این قابلیت باید درکنار تهیه‌ی اشتراک‌های فعلی، ماهانه حداقل ۵ دلار اضافی پرداخت کنند.

قیمت ۵ دلاری در حالی به سرویس HiFi اسپاتیفای نسبت داده شده است که این پلتفرم استریم اخیراً قیمت تمامی سرویس‌هایش را افزایش داده تا درآمد بیشتری به جیب بزند.

با فرض درست‌بودن گزارش بلومبرگ، کاربران برای گوش‌دادن به موسیقی‌های HiFi باید هر ماه حداقل ۱۷ دلار به اسپاتیفای پرداخت کنند؛ مگر اینکه امکان استفاده از طرح ۶ دلاری دانشجویی را داشته باشند. مشخص نیست که کاربران نسخه‌ی رایگان نیز امکان تهیه‌ی اشتراک ۵ دلاری HiFi را خواهند داشت یا خیر.

مقاله‌های مرتبط

صدای HiFi مدت‌ها است که وارد اپل موزیک شده است و سرویس استریم موسیقی اپل این ویژگی را با قیمت ماهانه حداقل ۱۱ دلار ارائه می‌دهد. افزون‌بر اپل موزیک، آمازون موزیک نیز طرح اشتراکی HiFi را با قیمت ۱۱ دلار ارائه می‌دهد. تایدل یکی دیگر از سرویس‌هایی است که موسیقی‌های HiFi را پخش می‌کند.

به‌احتمال زیاد صدای HiFi اسپاتیفای در قالب طرح اشتراکی جدیدی با نام Supremium ارائه می‌شود که قابلیت‌های اختصاصی دیگری نیز خواهد داشت.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا