عمومی

فیلتر کلارندون یک انتخاب عالی برای افرادی است که به‌دنبال ایجاد کنتراست بیشتر در عکس‌های خود هستند. این فیلتر، با آشکارکردن جزئیات عکس، جذابیت خیره‌کننده‌ای به آن می‌بخشد و باعث عمیق‌شدن هر عکسی می‌شود. اگر به‌دنبال فیلتری هستید که با استفاده از آن تمام عکس‌ها و سلفی‌های خود را زیباتر کنید، کلارندون انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

جونو از آن دسته فیلترهایی است که می‌توانید با کمک آن عکس‌های خود را زنده‌تر و زیباتر کنید. این فیلتر به‌دلیل ظرفیت بالایی که در بهبود کیفیت عکس‌های مختلف دارد، محبوبیت بسیار زیادی درمیان کاربران اینستاگرام کسب کرده است. جونو با تقویت رنگ‌های گرم، باعث می‌شود تا عکس‌های شما زیباتر و متمایزتر از حالت اولیه‌ی خود باشند.

اگر به عکس‌های قدیمی و حال‌وهوای آن‌ها علاقه دارید، Gingham همان فیلتری است که شما را خوشحال و راضی خواهد کرد. این فیلتر با کم‌کردن شادابی رنگ‌های موجود، جلوه‌ای قدیمی به عکس شما می‌بخشد. از فیلتر Gingham می‌توانید برای جذاب‌ترکردن عکس‌های خود از مناظر، مکان‌های تاریخی یا حتی سلفی‌ها استفاده کنید.

فیلتر لارک علاوه‌بر کم‌کردن میزان اشباع رنگ‌های قرمز، بنفش و سرخابی، هم‌زمان اشباع رنگ‌های آبی و سبز را افزایش می‌دهد. لارک یکی از محبوب‌ترین فیلترهای ایسنتاگرام است و به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور کارایی خود را به‌ضوح به شما نشان می‌دهد. مهم نیست درحال کوهنوری باشید یا در یک ساحل آرام استراحت کنید، در هر صورت عکس‌هایی که با این فیلتر می‌گیرید، هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهند کرد.

همه‌ی ما هنگام گرفتن سلفی به‌دنبال فیلتری هستیم که چهره‌ی ما را به زیباترین شکل ممکن نمایش دهد. داشتن چهره‌ای رؤیایی و دلنشین همان چیزی است که فیلتر Dreamy Summer در اختیار شما قرار می‌دهد. این فیلتر رنگ پوست شما را برنزه می‌کند و هنگام استفاده از آن، چند پروانه‌ی زیبا و رؤیایی هم به دور سرتان می‌چرخند.

یافتن بهترین فیلترها در اینستاگرام زمانبر است؛ اما وقتی یک فیلتر عالی و همان چیزی را که به‌دنبالش بودید پیدا کردید، می‌توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. از نظر شما بهترین افکت‌های اینستاگرام برای سلفی کدام افکت‌ها هستند؟ اگر مشکل یا نظری درباره‌ی این آموزش داشتید، حتماً با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا