بازی

بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2 معرفی شد

بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2 معرفی شد

استودیو تکلند (Techland) روز گذشته با انتشار یک تیزر تریلر از اولین بسته الحاقی داستانی Dying Light 2 تحت عنوان Bloody Ties رونمایی کرد.

چه خطراتی در انتظار شما هستند؟ چگونه می‌توانید آن‌ها را شکست دهید؟ در ازای آن چه چیزی دریافت خواهید کرد؟ یک نکته مسلم است… بسیار وحشیانه خواهد بود!

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

در حالی که Techland اعلام کرده جزئیات بیشتر در مورد بسته الحاقی به طور رسمی در جریان برنامه شب افتتاحیه گیمزکام رونمایی خواهد شد، دیتاماین‌های اخیر Dying Light 2 نشان داده بود که اولین بسته الحاقی بزرگ این عنوان ممکن است با موضوع گلادیاتورها باشد.

کاربر یوتیوب «Bub» در میان فایل‌های استخراج شده یک مکان جدید، دیالوگ‌های ناتمام و حتی استوری‌بردهای متحرکی را کشف کرد که سینماتیک بسته الحاقی را به تصویر می‌کشید.

این فایل‌ها شامل چندین NPC جدید با تِم گلادیاتوری و مولفه‌های مهمی از دیالوگ‌ها و استوری‌بردها بود که نشان می‌داد مبارزه با گلادیاتورها موضوع اصلی این بسته الحاقی خواهد بود. به نظر می‌رسد بخشی از آن در یک سالن اپرای بزرگ اتفاق می‌افتد، چرا که یک نسخه بدون بافت از این مکان، شامل چندین طبقه و یک زندان زیرزمینی کشف شده بود.

در اوایل سال میلادی، تکلند عرضه اولین بسته الحاقی داستانی Dying Light 2 را از ماه ژوئن تا بین سپتامبر و نوامبر به تعویق انداخت. قبل از انتشار بازی این استودیو اعلام کرده بود که از قسمت دوم به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی خواهد کرد و محتوای جدیدی برای آن عرضه می‌کند.

تقریبا دو ماه از عرضه بسته الحاقی اول بازی با نام Chapter 1: In the Footsteps of the Nightrunners گذشته است. این DLC با یک سیستم رنک، چالش‌های ویژه‌ و محتوای جدید برای بازیکنان همراه بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تکلند در حال حاضر روی یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا