عمومی

اپل در رویداد WWDC 2024 از تغییرات بزرگ نرم‌افزاری آیفون در iOS 18 رونمایی کرد. کریگ فدریگی، قائم‌مقام ارشد تیم مهندسی نرم‌افزار اپل، مجموعه‌ای از قابلیت‌های شخصی‌سازی هوم‌اسکرین آیفون را به‌نمایش گذاشت که کاربران اکوسیستم اپل از مدت‌ها پیش منتظرشان بودند.

سیستم‌عامل آیفون باوجود بهبود‌های هرساله، درمقایسه با رقبا همیشه آزادی‌عمل کمتری به کاربران برای شخصی‌سازی هوم‌اسکرین می‌‌داد؛ اما در iOS 18 کاربران می‌توانند آیکون اپلیکیشن‌ها را آزادانه‌تر بچیدند یا حتی از گزینه‌ی «Dark Mode» برای آن‌ها استفاده کنند. امکان تغییر رنگ آیکون‌ها مطابق با تصویر پس‌زمینه نیز فراهم شده است تا دست کاربران برای شخصی‌سازی هوم‌اسکرین از همیشه بازتر باشد.

کنترل سنتر در iOS 18 با ظاهر کاملا جدید و قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری همراه خواهد بود؛ کاربران می‌توانند بین چندین صفحه از گزینه‌های مختلف جابه‌جا شوند و توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود ابزارهای مرتبط با اپلیکیشن‌های خود را در کنترل سنتر ارائه دهند. و بالاخره، امکان تغییر آیکون‌های پیش‌فرض چراغ‌قوه و دوربین در لاک‌اسکرین با هر گزینه‌ای از کنترل‌ سنتر فراهم شده است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا