عمومی

برای تولید عکس در Image Playground می‌توانید از دستورات متنی یا طرح‌های گرافیکی استفاده کنید. این قابلیت تصاویر را براساس اولویت‌های کاربر ایجاد می‌کند و عکس‌های تولید شده در Messages و Freeform و Pages قابل استفاده هستند. به‌گفته‌ی اپل، Image Playground اپلیکیشن مجزایی نیز خواهد داشت و توسعه‌دهندگان می‌توانند به API آن برای ادغام با اپ‌های خود دسترسی داشته باشند.

ویژگی‌ جدید «Genmoji» هم به کاربر اجازه می‌دهد به‌کمک هوش مصنوعی، ایموجی‌های مدنظر خودشان را ایجاد کنند.

ویژگی‌ مهم کوپایلت، جمنای و ChatGPT حالا در اکوسیستم اپل

اگر از شما بپرسند کاربردی‌ترین قابلیت هوش مصنوعی مولد چیست، احتمالا از توانایی چت‌بات‌ها به نوشتن متن و خلاصه‌کردن محتوا اشاره کنید. حالا اپل هم به جمع رقبایی چون مایکروسافت، گوگل و OpenAI پیوسته تا کاربران موقع نوشتن ایمیل در اپ Mail محصولات اپل بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند.

مثلا می‌توانید از سیری بخواهید برایتان ایمیل بنویسد یا لحن پیام را تغییر دهد. اپل می‌گوید قابلیت‌های هوش مصنوعی مربوط به نوشتن در سرتاسر سیستم و در هر جایی که بتوانید تایپ کنید، دردسترس خواهند بود.

ثمره‌ی همکاری اپل با OpenAI؛ ادغام ChatGPT با آیفون

چت‌بات محبوب ChatGPT مبتنی‌بر GPT-4o قرار است «اواخر ۲۰۲۴» به آیفون، آیپد و مک بیاید و به سیری در پاسخ به سوالات کاربران کمک کند. احتمالا این خبر خوش به این معنی است که سیری به‌جای نمایش نتایج جستجو در گوگل، از ChatGPT بخواهد جواب را شسته‌ورفته در اختیار کاربر قرار دهد.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا