عمومی

  • بهره برداری از دیتاسنتر همکاران سیستم

مدیرعامل همکاران سیستم در رابطه با پروژه دیتاسنتر، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه گذاری‌های شرکت در سال گذشته گفت: «مقدمات عملیاتی شدن دیتاسنتر همکاران سیستم، که به جرئت می‌توان گفت به لحاظ پایداری و کیفیت یکی از بهترین دیتاسنترهای ایران است، در سال ۱۴۰۲ فراهم شد و  در ادامه، در سال ۱۴۰۳ از دیتاسنتر بهره‌برداری خواهیم کرد.»

  • برگزاری «باهم»، بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور

رویداد «باهم» ۱۴۰۲، از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه، در نمایشگاه بین‌المللی تهران در یک سالن اختصاصی برگزار شد و همکاران سیستم در این رویداد، میزبان بیش از ۶ هزار نفر از مشتریان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری اطلاعات بود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های رویداد باهم، برگزاری بیش از ۴۰ سمینار، کارگاه و نشست‌ تخصصی بود که مورد استقبال طیف گسترده‌ای از علاقمندان قرار گرفت که در مجموع، نزدیک به ۱۶۰۰ نفر در آنها حضور پیدا کردند. در حاشیه رویداد باهم، مدیران همکاران سیستم از طریق برگزاری بیش از ۶۰۰ جلسه حضوری، در فضایی تعاملی و از نزدیک با مشتریان به تبادل نظر و گفت‌و‌گو پرداختند.

  • نقاط تمرکز استراتژیک و اهداف همکاران سیستم در سال ۱۴۰۳

تشریح نقاط تمرکز و اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۳ با تمرکز بر محورهای تحول دیجیتال، ارائه نسل جدید محصولات، بکارگیری فناوری‌های جدید مبتنی بر نیاز بازار، توسعه خدمات رایانش ابری، توسعه و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و خلق ارزش برای مشتری، بخش پایانی ارائه مدیرعامل همکاران سیستم بود.

  • تحول دیجیتال و نقش همکاران سیستم

محمد عزیزاللهی با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری‌های تحول دیجیتال در کسب‌و‌کارها در تمامی صنایع تأکید کرد که استفاده از سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) برای تحول دیجیتال حیاتی هستند.

او در این خصوص گفت: «از آنجا که کسب‌وکارها، فناوری‌های دیجیتال را برای بهبود فرایندها و محرک رشد به کار می‌گیرند، ERP رکن کلیدی در موفقیت در این مسیر است. استفاده از ERP برای تحول دیجیتال به کسب و کارها کمک می‌کند تا داده‌ها را متمرکز کرده و امکان تبدیل آن‌ها را به بینش فراهم کنند و در نهایت منجر به ساده‌سازی فرایندهای تجاری و افزایش بهره‌وری شوند.»

  • نسل جدید محصولات؛ مهمترین سرمایه گذاری آتی همکاران سیستم

عزیزاللهی در این خصوص گفت: «ارائه نسل جدید محصولات بر اساس نیاز بازار پایه‌گذاری شده است. ما توانسته‌ایم همزمان با ارائه نسل‌های جدید محصولات، مقدمات لازم برای مهاجرت موفقیت آمیز مشتریان  را فراهم کنیم و با تغییر نسل محصولات و توسعه تکنولوژی‌های به‌روز باعث رشد و توسعه کسب و کارها در صنایع مختلف شویم.»

او ادامه داد: «پتانسیل بازار، نیاز شرکت­‌ها به همگام شدن با تغییرات تکنولوژی و وابستگی به نرم‌‌افزارها سبب شده که کسب­‌وکارها انتظارات بیشتری از ERPها به عنوان نقطه اتصال کسب‌­‌وکارشان با IT داشته باشند. از این­‌رو، نسل بعدی نرم افزارهای ERP با اهداف تسهیل انجام کارها با تکیه بر تکنولوژی­‌هایی مانند خودکارسازی فرایندها، ایجاد هوشمندی در عملیات، توسعه مفهوم برنامه‌­ریزی و پیش‌بینی و گسترش مرزهای ERP با ایجاد همکاری­‌های بین‌­سازمانی، شکل گرفته است.»

  • توسعه محصولات برپایه نیاز بازار و تکنولوژی

عزیزاللهی در ادامه گفت: «همکاران سیستم رهبری محصولی نرم افزارهای سازمانی در بازار ایران را در اختیار دارد. برای پاسخگویی به عمده نیازهای محصولی مشتریان خود در بازارهای هدف راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که سرآمد و مبتنی بر تکنولوژی‌های روز هستند و با خواسته‌های مشتریان تطابق دارند. فناوری‌های نوین از جمله AI  به زودی موجب تحولات جدی در کسب‌و‌کارها خواهد شد و محصولات و خدمات همکاران سیستم نیز مبتنی بر این فناوری‌ها به‌روزرسانی شده و توسعه خواهند یافت. بنابراین، ما با هدف پاسخگویی به نیازهای کسب و کاری مشتریان بر آن هستیم تا در سال ۱۴۰۳ به کاربردی کردن این فناوری‌ها بپردازیم و آن‌ها را در نسل جدید محصولات‌مان به‌کار بگیریم.

  • توسعه خدمات رایانش ابری

مدیرعامل همکاران سیستم در خصوص توسعه خدمات رایانش ابری شرکت گفت: «ابرآمد در سال ۱۴۰۳، ۸۰۰ مشترک جدید جذب خواهد کرد. پلتفرم ابری که از مهم‌ترین محصولات این شرکت است در سال جدید عرضه خواهد شد.» او همچنین اعلام کرد که در حوزه راهکاران ابری، ۹۰۰ مشترک اضافه و ۶۵ درصد مشتریان جدید از طریق راهکاران ابری جذب خواهند شد.

  • توسعه و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی

عزیزاللهی در این خصوص گفت:«عمده‌ترین دلیل موفقیت همکاران سیستم، حضور سرمایه انسانی متخصص است. در این مسیر در سال ۱۴۰۳ با تمرکز بر بالابردن سطح تخصص بدنه سازمان، توسعه ظرفیت‌های تخصصی و مهارتی و همچنین قابلیت‌های مدیریتی، به دنبال پیشبرد موفق استراتژی‌ها و برنامه‌های تعریف‌شده هستیم.»

  • ارزش‌آفرینی برای مشتری و خلق تجربه مطلوب

عزیزاللهی در جمع‌بندی سخنان خود گفت: «۱۳۰ هزار مشتری ثروت عظیمی برای همکاران سیستم به شمار می‌رود. همکاران سیستم همواره موفقیت مشتری و ماندگاری او را هدف خود قرار داده و در راستای تحقق این هدف تلاش بسیاری کرده است.»

وی در پایان گفت: «خدمات پشتیبانی که در طیف گسترده‌ای توسط نیروی متخصص در سطح کشور ارائه می‌شود، نقطه قوت ما است که بتوانیم پاسخگویی سریعی به تغییرات و نیازهای بازار داشته باشیم که همین موضوع وجه تمایز همکاران سیستم در بازار است که اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کرده است.»

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا