عمومی

اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام به‌شما اجازه می‌دهند دو حساب کاربری مختلف به‌طور هم‌زمان داشته باشید؛ اما برای بهره‌مندی از چنین قابلیتی در برنامه‌های دیگر چه باید کرد؟

برای اجرای چند نسخه از یک برنامه در برخی از گوشی‌های اندرویدی، خوشبختانه هیچ نیازی به نصب برنامه‌های جانبی ندارید. گوشی‌های شیائومی و سامسونگ از قابلیتی بهره می‌برند که از طریق آن می‌توانید یک نسخه‌ی کپی از برنامه‌ی مدنظرتان را ایجاد و چند حساب را به‌طور همزمان مدیریت کنید.

اگر از دیگر گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، نگران نباشید. درادامه، علاوه‌‌بر آموزش نحوه‌ی شبیه‌سازی برنامه‌ها در گوشی‌‌های سامسونگ و شیائومی، چگونگی انجام این کار در گوشی‌های دیگر بااستفاده‌از برنامه‌های جانبی را شرح می‌دهیم.

نصب دو نسخه از یک برنامه در گوشی سامسونگ

در گوشی‌های سامسونگ به‌ دو روش مختلف می‌توان یک کپی از برنامه‌ها ایجاد کرد؛ یکی از طریق Secure Folder یا پوشه‌ی امن که برای مخفی کردن عکس ها و فایل در گوشی های سامسونگ نیز بسیار مفید است و دیگری بااستفاده‌از Dual Messenger. درادامه چگونگی هردو روش را به‌طور مفصل شرح می‌دهیم.

نصب دو برنامه در یک گوشی با Dual Messenger

ساده‌ترین راه برای نصب دو برنامه‌ی مشابه در یک گوشی سامسونگ، استفاده از قابلیت Dual Messenger است که درادامه نحوه‌ی فعالسازی آن را توضیح می‌دهیم:

  • در تنظیمات گوشی سامسونگ، وارد بخش Advanced Features شوید.
  • گزینه‌ی Dual Messenger را انتخاب کنید.
  • در این مرحله فهرستی از برنامه‌های پشتیبانی‌شده را مشاهده خواهید کرد. روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید.
  • در صفحه‌ی جدید، دکمه‌ی مقابل نام برنامه را در حالت فعال قرار دهید و برای تایید Install را لمس کنید.
حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا