عمومی

سامسونگ نسخه‌ Black Yak Edition گلکسی واچ 4 را برای کوه‌نوردان رونمایی کرد

به‌گزارش سم‌موبایل، سامسونگ با برند مُد و پوشاک Black Yak همکاری کرده است تا نسخه‌ی محدود گلکسی واچ ۴ را عرضه کند. گلکسی واچ ۴ بلک‌یاک ادیشن (Galaxy Watch 4 Black Yak Edition) برای کوه‌نوردان ساخته شده است و از کمپین‌های دوستدار محیط‌زیست Black Yak پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند در تعدادی محدود از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۵ خرداد ۱۴۰۱) در کره‌جنوبی دردسترس خواهد بود.

بسته‌ی گلکسی واچ ۴ بلک‌یاک ادیشن شامل گلکسی واچ ۴، بند انحصاری، واچ‌فیس، کیف برای جای لیوان بلک‌یاک و کوپن تخفیف ۴۰ درصدی محصولات بلک‌یاک ارائه می‌شود. قیمت نسخه ۴۰ میلی‌متری این ساعت حدود ۲۲۲ دلار و قیمت نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری آن ۲۴۵ دلار است.

واچ‌فیس گلکسی واچ ۴ بلک‌یاک ادیشن

گلکسی واچ ۴ بلک‌یاک ادیشن حالت‌های کوه‌نوردی و پیاده‌روی دارد و حتی می‌توانید مسیر خود را با GPS ردیابی کنید. اطلاعات ارتفاع نیز ارائه شده است. افزون‌براین، واچ‌فیس ویژه‌ای دارد که هنگام صرف ناهار رنگ آن از قرمز به سبز تغییر پیدا می‌کند تا به کاربران یادآوری شود محصولات یک‌بار‌مصرف را تمیز کنند. این اقدام بخشی از کمپین‌های دوستدار محیط‌زیست بلک‌یاک مانند «PlustIC» (واژه‌ای ترکیبی از پلاس و پلاستیک) برای بازیافت بطری‌های پت (PET) و کمپین کوهستان پاک است که به جمع‌کردن زباله حین پیاده‌روی کمک می‌کند.

محتویات جعبه گلکسی واچ ۴ بلک‌یاک ادیشن

  • سامسونگ از نسخه‌ی PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

جینها کیم، معاون سامسونگ الکترونیکس کره، گفت بسته‌ی گلکسی واچ 4 بلک‌یاک محصولی است که هم فعالیت‌های هوشمند در فضای باز و هم ارزش‌های سازگار با محیط‌زیست پایدار را دنبال می‌کند. افزون‌براین، شرکت‌ها قصد دارند در آینده با توسعه‌ی برنامه‌های کاربردی برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز همکاری بیشتری کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا