عمومی

تی‌پی‌ لینک با معرفی مودم جیبی جدید خود یعنی TL-WR1502X، گزینه‌ای ایدئال برای مسافران و افرادی که خارج از خانه به اینترنت پرسرعت نیاز دارند، ارائه کرد. این مودم با ابعاد کوچک و وزن کم، به‌راحتی در جیب جا می‌گیرد و از قابلیت‌های متنوعی برای اتصال به اینترنت بهره می‌برد.

مودم تی پی لینک مدل TL-WR1502X از شبکه‌‌ی دو بانده‌ی وای‌فای ۶ با سرعت ۱٫۵ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این شبکه شامل باند ۵ گیگاهرتز با سرعت ۱٬۲۰۰ مگابیت‌برثانیه و باند ۲٫۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه می‌شود. همچنین، دو پورت گیگابیتی و یک درگاه USB 2.0 برای اتصال دستگاه‌های مختلف روی محصول در نظر گرفته شده است.

مودم تی پی لینک TL-WR1502X

یکی از ویژگی‌های کاربردی تی‌پی لینک TL-WR1502X، امکان استفاده از آن به‌عنوان مودم USB 3G/4G است. علاوه‌براین، TL-WR1502X از حالت‌های مختلفی مثل اکسس پوینت، تقویت‌کننده‌ی سیگنال و غیره پشتیبانی و در نتیجه انعطاف‌پذیری بالایی را برای استفاده در سناریوهای مختلف فراهم می‌کند.

به‌نوشته‌ی ITHome، مودم جیبی تی‌پی لینک TL-WR1502X از نظر امنیتی، با پروتکل‌های OpenVPN و WireGuard سازگاری دارد تا بتوانید هنگام استفاده از وای‌فای عمومی، اتصال خود را ایمن و خصوصی نگه دارید. قیمت مودم مذکور ۶۰ دلار است که باتوجه‌به ویژگی‌های متعددش، آن را به گزینه‌ای بسیار جذاب میان محصولات مشابه تبدیل می‌کند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا