عمومی

AGON، برند زیرمجموعه‌ی AOC، مانیتور جدید AGON 6 Pro (مدل AG246FK) را رونمایی کرد. قیمت مانیتور مذکور ۵٬۹۹۹ یوان (۸۴۴ دلار) اعلام شده است.

مانیتور جدید AOC از پنل ۲۴٫۱ اینچی LCD از نوع TN با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۵۴۰ هرتز بهره می‌برد. این پنل هشت بیتی حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد.

نمای پشت و جلو مانیتور AOGN 6 Pro

نرخ پاسخ‌دهی نمایشگر تنها ۰٫۳ میلی‌ثانیه است که در کنار فناوری‌های MBR Sync و G-Sync و FreeSync از پدیده‌ی سایه‌دار شدن تصویر (Ghosting) جلوگیری و کیفیت بالای تصویر را تضمین می‌کند.

مانیتور AG246FK می‌تواند ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش دهد. این مانیتور حالت‌های مختلفی برای بازی و تنظیمات رنگی به‌منظور بهینه‌سازی تجربه‌ی کاربری ارائه می‌دهد.

نمای جلو مانیتور AOGN 6 Pro در حال نمایش یک سرباز اسله‌ به ‌دست

جدیدترین مانیتور AOC از دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه دیسپلی پورت ۱٫۴ و چهار درگاه USB-A 3.2 Gen 1 بهره می‌برد. پایه‌ی دستگاه از چرخش و تنظیم ارتفاع پشتیبانی می‌کند و امکان نصب مانیتور روی دیوار وجود دارد.

نمای پشت مانیتور AOGN 6 Pro
نمای جانبی مانیتور AOGN 6 Pro

مانیتور AG246FK از چندین قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Dark Boost اشاره کرد که می‌تواند خوانایی تصویر را در صحنه‌های تاریک افزایش دهد.

مانیتور جدید AOC دارای تنظیمات و پارامترهای خاص متمرکز بر نرخ فریم است که توسط گیمرهای حرفه‌ای CSGO به دقت تنظیم شده‌اند تا کیفیت تصویر و عملکرد را در بازی‌های رقابتی بهینه کنند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا