بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: تریلر جدید بازی High on Life را تماشا کنید

گیمزکام ۲۰۲۲: تریلر جدید بازی High on Life را تماشا کنید

بازی High on Life احتمالا یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین عناوینی محسوب می‌شود که اخیرا معرفی شده و حالا تریلر جدیدی از آن در جریان مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ منتشر شده است.

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، تریلر جدیدی از بازی High on Life در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ منتشر شد. در این تریلر شاهد مبارزه شخصیت اصلی با یکی از باس‌های بازی هستیم. همچنین بار دیگر محیط و فضا رنگارنگ بازی و البته سلاح‌های بسیار جالب آن به نمایش گذاشته شده‌اند که روی تمام آن‌ها یک صورتک در حال حرف زدن با بازیکن است!

همچنین با این سلاح‌های عجیب باید با موجودات عجیب‌و‌غریب‌تری مبارزه کنید که مانند حشرات هستند. تریلر این عنوان را می‌توانید از یوتیوب مشاهده کنید.

اگر در جریان اخبار مربوط به این بازی بوده‌اید، احتمالا بدانید که سازنده آن جاستین رویلند (Justin Roiland)، خالق ریک و مورتی (Rick & Morty) است. (و شاید به همین دلیل وجود فضاهای عجیب‌و‌غریب کمی منطقی به نظر می‌رسد.) اخیرا اعلام شده بود که بازی شش هفته‌ دیرتر و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

خبر خوب برای طرفداران ایکس باکس اینکه در جریان رویداد گیمزکام همچنین اعلام شد که این عنوان از روز اول در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.


دث استرندینگ روی ایکس باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا