رمز ارز

زیرآب زنی مدیر کاردانو برای اتریوم کلاسیک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که اختلاف بین بنیان‌گذار کاردانو و جامعه اتریوم کلاسیک تشدید شده است.
پس از آنکه یکی از حامیان اتریوم کلاسیک، چارلز هاسکینسون را به تلاش برای کاهش نقدینگی شبکه به وسیله مالیات 20 درصدی پیشنهادی برای ماینرها متهم کرد، بنیان‌گذار کاردانو کل پروژه را به شدت مورد انتقاد قرار داد. هاسکینسون در جدیدترین توییتش، اتریوم کلاسیک را پروژه‌ای مرده خوانده که هیچ هدف یا استدلال قانع‌کننده واقعی برای وجود آن وجود ندارد.
شایان ذکر است که مدیر کاردانو در سال 2014 اتریوم را به دلیل اختلاف نظر در مورد مسیر آینده پروژه ترک کرد. او از زمان ایجاد هارد فورک اتریوم کلاسیک در سال 2016 حامی جدی اتریوم کلاسیک بوده است. سال گذشته، هاسکینسون حتی به هیئت مدیره اتریوم کلاسیک هم پیوست. با این حال، آخرین اتهامات پس از آن مطرح شد که مدیرعامل Input Output Global، پروتکل غیرمتمرکز خزانه‌داری و ایجاد یک صندوق توسعه برای این رمزارز را پیشنهاد کرد.
این نظر همچنین در حالی ارائه شد که اتریوم کلاسیک در این هفته به رکورد بالای ۴۸.۸۲ ترا هش در ثانیه (TH/s) رسیده است. به این ترتیب، هش ریت این شبکه نسبت به سال گذشته بیش از 100٪ رشد کرده است. در نتیجه، قیمت اتریوم کلاسیک هم موفق شد یک رالی نزدیک به 20٪ را آغاز و از 40 دلار گذر کند.
هاسکینسون در گذشته و در مقاطع مهمی به اتریوم کلاسیک کمک کرده است. در نتیجه، او ابراز تاسف کرد که علیرغم کمک به جامعه اتریوم کلاسیک در گذشته، با او رفتار ناعادلانه‌ای شده است. شایان ذکر است، خالق کاردانو همچنین مالک صفحه رسمی اتریوم کلاسیک در توییتر است و قصد ندارد آن را به این زودی‌ها به فرد دیگری واگذار کند. نکته‌ای که باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران اتریوم کلاسیک شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا