عمومی

فریم‌ورک، تولیدکننده‌ی تعمیرپذیرترین و قابل ارتقاءترین لپ‌تاپ‌های دنیا، گزینه‌های جدیدی برای سری Framework Laptop 13 معرفی کرده که شامل استفاده از پردازنده اینتل سری Core Ultra، نمایشگرهای بهتر و قیمت مناسب‌تر می‌شود.

لپ‌تاپ جدید فریم‌ورک با سه مدل از پردازنده‌های میتیور لیک اینتل Core Ultra 5 125H و Ultra 7 155H و Ultra 7 165H عرضه می‌شود. این تراشه‌ها تا ۱۶ هسته و ۲۲ رشته ارائه می‌دهند و بازدهی انرژی بالاتری نسبت‌به نسل قبل خود دارند و موجب می‌شوند دوام باتری افزایش یابد و سیستم در دمای پایین‌تر و با صدای کمتر کار کند.

فرد در حال اسمبل کردن فریم ورک لپ تاپ ۱۳ نسخه diy

قیمت لپ تاپ جدید فریم‌ورک از ۱٬۰۹۹٫۹۹ دلار یا ۸۹۹٫۹۹ دلار برای نسخه‌ی DIY (سرهم نشده) شروع می‌شود. قیمت مادربرد جدید فریم ورک برای ارتقاء لپ‌تاپ‌های قدیمی این شرکت، ۴۴۹ دلار تعیین شده است.

لپ‌تاپ ۱۳ اینچ فریم‌ورک به نمایشگر مات با وضوح 2.8K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی حداکثر ۵۰۰ نیت مجهز است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت‌به مدل‌های قبلی محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، گوشه‌های نمایشگر لپ‌تاپ گرد شده‌اند که جلوه‌ی پریمیوم‌تری به آن می‌دهند.

نوشته های مشابه

پنل 2.8K به‌طور پیش‌فرض روی مدل‌های پیش‌ساخته‌ی فریم‌ورک لپ‌تاپ ۱۳ قرار ندارد، اما امکان تهیه‌ی آن به‌صورت جداگانه برای نسخه‌ی DIY یا به‌‌منظور ارتقاء مدل قبلی فراهم شده است. نمایشگر مذکور به‌تنهایی ۲۶۹ دلار هزینه دارد، اما اگر به پیکربندی لپ‌تاپ اضافه شود، ارزان‌تر خواهد بود.

در حال نصب پنل نمایشگر لپ تاپ فریم ورک

فریم‌ورک وب‌کم جدیدی را در لپ‌تاپ امسال خود قرار داده که از حسگر ۹ مگاپیکسلی OmniVision با وضوح 1080p استفاده می‌کند. فریم‌ورک این دوربین را به‌صورت مجزا با قیمت ۲۹ دلار ارائه می‌دهد.

فریم‌ورک همزمان با معرفی محصولات جدید، قیمت نسخه‌های نسل ۱۳ اینتل و نسخه‌های فعلی با پردازنده AMD را کاهش داد. قیمت این مدل‌ها اکنون از ۷۹۹ دلار برای نسخه‌ی DIY و ۹۴۹ دلار برای سیستم پیش‌ساخته شروع می‌شود.

زیر لپ تاپ فریم ورک ۱۳

صفحه‌نمایش 2.8K، وب‌کم و باتری ۶۱ وات‌ساعتی به‌عنوان گزینه‌های پیش‌فرض برای فریم‌ورک لپ‌تاپ ۱۳ که از تراشه‌ی AMD رایزن ۷۰۴۰ استفاده می‌کند در نظر گرفته شده‌اند.

فریم‌ورک گزینه‌های سفارشی‌سازی را برای لپ‌تاپ‌های ماژولار جدید خود گسترش داده که از جمله‌ی آن‌ها، ماژول‌های توسعه‌ی کارت SD و درگاه USB تایپ C است که در چهار رنگ جدید قرمز، نارنجی، سبز و بنفش عرضه می‌شوند.

پیش‌فروش فریم‌ورک لپ‌تاپ ۱۳ جدید از امروز در آمریکا آغاز شده و عرضه‌ی رسمی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) به‌صورت جهانی انجام خواهد شد.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا