عمومی

برند چینی تکنو با همکاری شرکت آلمانی لووه (Loewe)، از نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی Camon 30 رونمایی کرد؛ محصولی که قاب پشتی آن از تفاله‌ی قهوه ساخته شده است.

تکنو در بیانیه‌‌ای مطبوعاتی اعلام کرد مدل جدید Camon 30 اولین گوشی هوشمندی به‌حساب می‌آید که قاب پشتی آن از تفاله‌ی قهوه ساخته شده است. رنگ‌آمیزی قاب این محصول با الهام از طبیعت با رنگ سبز همراه شده که بیانگر تعهد به طراحی پایدار و زیبا است.

گوشی تکنو Camon 30 مجهز به قاب پشتی ساخته شده با تفاله قهوه

سایه‌‌ی روشن به‌کار رفته در طراحی قاب پشتی مدل جدید گوشی تکنو از چرخه‌ی عمر برگ‌های طبیعی الهام گرفته و پالت رنگی آن، رشد و زندگی برگ سبز را نشان می‌دهد. تکنو می‌گوید این طراحی بیانگر هماهنگی میان طبیعت، تکنولوژی و مد برای سازگاری بیشتر با کره‌ی زمین است.

بیش‌از ۲۵ درصد از قاب پشتی گوشی تکنو Camon 30 جدید را مواد دوست‌دار محیط‌زیست تشکیل می‌دهد و وزارت کشاورزی ایالات‌ متحده (USDA) آن را تأیید کرده است. فرایند تولید قاب از تفاله‌ی قهوه بدون استفاده از حلال‌های آلی، مصرف آب اضافه و کاملاً با انرژی خورشیدی انجام می‌شود.

به گفته‌ی تکنو، برای ساخت هر قاب پشتی Camon 30، حدود ۰٫۸ گرم تفاله‌ی قهوه استفاده می‌شود. همه‌ی مدل‌های این گوشی‌ها اکنون با قاب پشتی ساخته‌شده از تفاله‌ی قهوه دردسترس قرار دارند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا