عمومی

سرجیو بونیاک، رئیس موتورولا، می‌خواهد این شرکت را در بین سه برند برتر تولیدکننده‌ی گوشی در خارج از چین قرار دهد. بونیاک می‌گوید موتورولا همواره جایگاه سوم خود را در بازارهای آمریکای شمالی و لاتین حفظ کرده است.

بونیاک با راه‌اندازی طرحی به نام «پروژه‌ی گلادیاتور» چند تغییر عمده در استراتژی تجاری شرکت انجام خواهد داد؛ موتورولا در مرحله‌ی اول بر بازار جهانی خارج از آمریکای لاتین و آمریکای شمالی تمرکز ویژه خواهد داشت.

در مرحله‌ی بعدی، موتورولا بر تقویت بازار گوشی‌های پیشرفته با سری ریزر و سری اج تمرکز خواهد کرد. استراتژی‌های اصلاح‌شده‌ی قبلی موتورولا نتایج مثبتی به‌همراه داشتند؛ حجم تحویل موتو ریزر ۴۰ در مقایسه با مدل قبلی پنج برابر بیشتر شد.

آمار فعال‌سازی گوشی‌های موتورولا در سال اخیر ۱۲ درصد افزایش یافت. در این میان گوشی‌‌های پرچمدار ۲۵ درصد از سهم کلی را به خود اختصاص داده‌اند.

بونیاک معتقد است که کسب‌وکار گوشی موتورولا در ۶ سال گذشته از حالت «جنگ برای بقا» به حالت «جنگ برای پیروزی» ارتقاء یافته است.

موتورولا درحال کار روی ادغام عمیق‌تر هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند خود است. یونیاک پیش‌بینی می‌کند گوشی‌های هوشمند آینده از طریق هوش مصنوعی تعاملی‌تر عمل می‌کنند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا