عمومی

جاستین سان، بنیان‌گذار اکوسیستم ترون و ارز دیجیتال ترون، طی بیانیه‌ای افراد حاضر در حوزه‌ی رمزارز را تشویق کرد تا در انتخابات پیش‌روی آمریکا به نامزدی رأی دهند که دید مثبتی به رمزارزها دارد.

با بالا گرفتن تب رقابت بین دو نامزد مطرح انتخابات پیش‌روی آمریکا یعنی جو بایدن و دونالد ترامپ، مسئله‌ی حمایت از کریپتو اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

سان می‌گوید: «ما باید از نامزدی حمایت کنیم که ارزهای دیجیتال را تایید و حمایت می‌کند. ما باید به نامزدها نشان دهیم که جامعه‌ی رمزارزها، شرکت‌ها و پروتکل‌ها، ذی‌نفعان قابل توجهی هستند که باید صدای آن‌ها شنیده و از علایق آن‌ها محافظت شود.»

بنیانگذار ترون، در ادامه‌ی تلاش‌های خود برای حمایت از دارایی‌های دیجیتال، روز دوشنبه در پستی اعلام کرد: «هر نامزدی که در انجام این کار کوتاهی کند، ممکن است آرای ۵۰ میلیون کاربر ارز دیجیتال را از دست بدهد و به طور بالقوه انتخابات را ببازد.»

ترامپ در پستی در شبکه‌ی اجتماعی خود نوشت: «من با دید باز و بسیار مثبتی به شرکت‌های ارز دیجیتال و مسائل مرتبط با این صنعت جدید و درحال رشد نگاه می‌کنم. کشور ما باید رهبر این حوزه باشد. جو بایدن می‌خواهد این صنعت را با مرگی آهسته و دردناک از بین ببرد.»

ارزهای دیجیتال ممکن است در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تأثیرگذار باشند. بر اساس داده‌های اخیر انتخابات آمریکا، دارایی‌های دیجیتال برای ۲۰ درصد از رأی‌دهندگان در برخی ایالت‌‌ها مسئله‌ای کلیدی هستند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا