عمومی

بلومبرگ می‌نویسد افزایش ۵۲ درصدی فروش گوشی آیفون در چین در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) نشان می‌دهد اپل به‌لطف تخفیف‌های چشمگیر توانسته است روند کاهشی فروش آیفون را معکوس کند.

تخفیف‌های اپل نه از طریق سایت رسمی یا فروشگاه‌های رسمی بلکه در سکوت خبری از طریق خرده‌فروشی‌ها اعمال شدند. بدین ترتیب، اپل توانست با حفظ قیمت‌های رسمی، از ارزش محصولات خود محافظت و در عین حال، تخفیف‌های لازم را اعمال کند.

تلاش اپل برای افزایش فروش آیفون در بحبوحه‌ی بازگشت قدرتمند هواوی صورت می‌گیرد. هواوی به‌لطف معرفی سری پیورا ۷۰ توانسته‌ است بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

تخفیف‌های آیفون از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون در چین ادامه داشته‌اند و تا پایان ماه ژوئن (تیر) تمدید شده‌اند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا