عمومی

ایسوس عضو جدیدی را به خانواده‌ی مینی‌کامپیوترهای NUC 14 خود اضافه کرد و نام آن را NUC 14 Performance گذاشت. این کامپیوتر کوچک از پردازنده اینتل کلاس لپ‌تاپ Core Ultra و گرافیک انویدیا استفاده می‌کند.

مینی کامپیوتر جدید ایسوس می‌تواند تا پنج نمایشگر با وضوح 4K را پشتیبانی کند و هدف ایسوس ارائه‌ی دستگاهی پرقدرت با کارایی بالا به مشتریان تجاری است.

مینی کامپیوتر ۲۰۲۴ ایسوس NUC در حالت خوابیده

Asus

مشخصات و طراحی NUC 14 Performance شبیه مینی‌ پی‌سی گیمینگ ROG NUC ایسوس است که همان ابعاد ۷۰ × ۱۸۰ × ۵۰ میلی‌متر را دارد و نوع درگاه‌ها و سایر مؤلفه‌ها نیز همگی یکسان هستند.

از تفاوت‌های ظاهری بین کامپیوتر NUC 14 Performance و ROG NUC می‌توان به نور RGB و لوگوی ROG که در پنل جلویی ROG NUC وجود داشت اشاره کرد که در دستگاه جدید حذف شده و یک قاب چهارضلعی ساده‌ی مشکی در جلوی NUC 14 Performance قرار گرفته است.

مینی کامپیوتر ۲۰۲۴ ایسوس NUC در حالت ایستاده

Asus

مینی کامپیوتر ایسوس مدل NUC 14 Performance در دو نسخه با پردازنده‌های Core Ultra 7 155H و Core Ultra 9 185H عرضه می‌شود که هر دو مدل دارای گرافیک داخلی Arc اینتل هستند. کانفیگ‌های مورد بحث کامپیوتر ایسوس به‌ترتیب گرافیک‌های مجزای انویدیا RTX 4060 و RTX 4070 را در خود جای داده‌اند.

مینی کامپیوتر ۲۰۲۴ ایسوس NUC درگاه ها

Asus

کامپیوتر کوچک جدید ایسوس دارای ماژول وای‌فای 6E، بلوتوث ۵٫۳ و ارتباط LAN است. در جلو NUC 14 Performance، یک ورودی کارت SD، دو درگاه USB 3.2 نسل دو تایپ A و یک ورودی/خروجی میکروفون قرار دارد. در بخش پشتی دستگاه، یک درگاه USB4 تایپ C، دو درگاه USB 3.2 تایپ A، دو درگاه USB 2.0 تایپ A و یک درگاه HDMI دیده می‌شود.

قیمت مینی کامپیوتر گیمینگ ROG NUC با پردازنده‌ی اینتل Core 7 155H، گرافیک RTX 4060 و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱٬۶۲۹ دلار و قیمت مدل پیشرفته‌تر آن با پردازنده‌ی Core Ultra 9 185H، گرافیک RTX 4070 و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۲٬۱۹۹ دلار تعیین شده بود.

انتظار می‌رود قیمت مینی کامپیوتر ایسوس مدل NUC 14 Performance با حذف RGB کمی پایین‌تر از مدل عادی باشد.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا