عمومی

همه ما اهمیت استفاده از دوربین مداربسته را در دنیای امروز می دانیم. هر روز برندهای متنوعی با ویژگی‌ها‌ و قابلیت‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. در واقع این شما هستید که باید از بین این برندها محصولات دارای ویژگی‌های برتر و متمایز را انتخاب کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد ممکن با ویژگی‌های دوربین های مداربسته و نحوه کارکرد آن ها درشرایط مختلف آشنایی نداشته باشند، ما در ادامه قصد داریم به معرفی دوربین هایک ویژن و پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته و بهترین مارک دوربین مداربسته خانگی بپردازیم.

ویژگی‌های بهترین برند دوربین مدابسته

در این قسمت با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین برند دوربین مداربسته را بررسی کنیم.

وضوح بالا برای کیفیت تصویر

قطعا وضوح می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته باشد. در صورتی که وضوح تصاویر بالا باشد شما می‌توانید با جزییات بیشتری افراد و اشیاء را شناسایی نمایید. وضوح بالا عموما شامل تصاویر فول اچ دی یا 4k خواهد بود.

دید در شب برای نظارت شبانه روزی

ویژگی دوم که می‌تواند به عنوان مهم‌ترین ویژگی دوربین مداربسته باشد، دید در شب است. دوربین‌هایی که دارای قابلیت دید در شب هستند، می‌توانند با تکنولوژی‌های متنوعی در دسترس باشند که شامل تکنولوژی مادون قرمز و یا LED خواهد بود.

محدوده دینامیکی گسترده (WDR) برای شرایط روشنایی چالش برانگیز

فضاهای مختلف ممکن است شرایط نوری متفاوتی را در طول روز تجربه کنند. مناطقی که کنتراست بالایی بین مناطق روشن و تاریک دارند، مانند ورودی‌ها یا پنجره‌ها، می‌توانند برای دوربین‌های مداربسته چالش ایجاد کنند. اینجاست که اهمیت محدوده دینامیکی گسترده (WDR) مشخص می‌شود. این ویژگی می‌تواند در هر شرایط نوری تصاویری با کیفیت بسیار بالا ضبط نماید.

دسترسی از راه دور و مشاهده موبایل برای نظارت در زمان واقعی

مورد بعدی دسترسی از راه دور و مشاهده با موبایل است که برای رصد کردن منزل و یا محل کار ضروری است.

برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مشاهده تلفن همراه، راحتی و انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کنند و تضمین می‌کنند که می‌توانید همیشه ملک خود را زیر نظر داشته باشید.

بهترین مارک دوربین مداربسته خانگی

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته خانگی، نیاز است یک سری نکات را بدانید. به طور مثال آیا دوربین مداربسته خانگی مد نظر شما قرار است در فضای داخلی استفاده شود و یا برای فضای بیرونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چه ویژگی‌هایی مد نظر شما است. آیا ساعاتی که بیرون از منزل هستید، دوست دارید بتوانید فضای داخل خانه را رصد کنید یا خیر و یا اینکه دسترسی از طریق تلفن همراه به فیلم‌های ضبط شده برای شما مهم هست یا خیر. پاسخ به این قبیل سوالات می‌تواند تعیین کننده نوع برند و ویژگی‌های آن باشد. در ادامه ما برخی از بهترین برندها را به همراه مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید از میان آن‎ها بهتر انتخاب کتید.

بهترین دوربین‌های امنیتی خانگی :

اگر به دنبال دوربینی هستید که نصب آسان داشته باشد، پیشنهاد ما به شما لورکس است.

برای افرادی که به دنبال دوربین‌های با وضوح بالا برای منزل خود هستند، برند آرلو پیشنهاد شده است.

برندهای داهوا و هایک ویژن نیز به دلیل ارائه طیف متنوعی از انواع محصولات شناخته شده‌اند که می‌توانند پاسخگوی تمامی نیازهای افراد برای دوربین‌های مداربسته خانگی باشند.

پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته

اگر به دنبال آشنایی با پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته هستید، در این قسمت همراه ما باشید تا 10 مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم و دلیل پرفروش بودن آن‌ها را شرح دهیم.

1. Hikvision

2. Dahua

3. BOSCH

4. Axis Camera

5. Vivotek

6. Hanwha Techwin

7. IDIS

8. Swann

9. CCTV Security Pros

10. Lorex

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا