بازی

کونامی بالاخره رویداد رونمایی از Silent Hill جدید را اعلام کرد

کونامی بالاخره رویداد رونمایی از Silent Hill جدید را اعلام کرد

پس از سال‌ها انتظار، بالاخره کونامی تایید کرد که «جدیدترین اخبار» از سری Silent Hill را در یک رویداد دیجیتالی، همین هفته به اشتراک خواهد گذاشت.

در رویاهای بی قرار خود، آن شهر را می‌بینید؟

جدیدترین اخبار از سری SILENT HILL، در جریان مخابره #SILENTHILL در روز چهارشنبه ۱۹ اکتبر، ۲ ظهر به وقت PDT رونمایی خواهد شد.

همچنین یک وب‌سایت برای سایلنت هیل با شمارش معکوس برای رویداد ۲۷ مهر برپا شده که به وقت ایران ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

Silent Hill

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

سری بازی‌های ترسناک کلاسیک که اولین قسمت از آن در سال ۱۹۹۹ برای PSOne منتشر شد، از سال ۲۰۱۲ و بازی Silent Hill: Downpour، تاکنون هیچ قسمت اصلی جدیدی به خود ندیده است.

هنرمند اصلی سایلنت هیل، ماساهیرو ایتو، اعلامیه سایلنت هیل را ری‌توییت کرده که احتمال می‌رود او نیز در ساخت بازی جدید دخیل باشد. ایتو به عنوان کارگردان هنری در سه قسمت اول سری ترسناک و همچنین طراحی بسیاری از موجوداتی که در این بازی حضور داشتند، خدمت کرده بود.

در سال ۲۰۲۰، ایتو تایید کرده بود که روی پروژه جدیدی کار می‌کند. او با انتشار پستی در توییتر گفت:

من به عنوان عضو اصلی روی یک عنوان [جدید] کار می‌کنم. امیدوارم این بازی لغو نشود. در این باره هنوز چیزی نمی‌توانم به شما بگویم.

Silent Hill

نکته قابل توجه اینجاست که کمیته درجه‌بندی سنی بازی‌ها در کشور کره جنوبی اخیراً یک بازی اعلام‌نشده سایلنت هیل به نام Silent Hill: The Short Message را رتبه‌بندی کرده بود. ناشر بازی UNIANA نام دارد، شرکتی که به طور منظم بازی‌های Konami را در کره جنوبی منتشر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

یکی از پروژه‌هایی که گفته می‌شود در حال توسعه است، یک تیزر قابل بازی کردن است. تصاویر ادعایی این پروژه در اوایل سال جاری به صورت آنلاین ظاهر شد، یکی از آن‌ها به نظر می‌رسد کانسپت آرت به تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ و امضا شده توسط ماساهیرو ایتو باشد.

طبق گزارش‌های متعدد، ریمیک Silent Hill 2 نیز یکی دیگر از بازی‌هایی است که در دست ساخت قرار دارد. بر اساس گزارش‌ها، تصاویری که نسخه‌ی نمایشی اولیه برای بازسازی را نشان می‌دهند، دو ماه پیش لو رفتند.

Silent Hill

کریستف گانز، کارگردان فیلم Silent Hill در سال ۲۰۰۶ نیز فیلمنامه یک محصول لایو اکشن جدید را نوشته است.

یکی از استودیوهایی که دائماً با فرنچایز سایلنت هیل مرتبط است، استودیوی Bloober Team است. سال گذشته، توسعه‌دهنده لهستانی یک «توافق همکاری استراتژیک» با کونامی را اعلام کرد، ماه‌ها پس از آن که مدیرعامل بلوبر ادعا کرد روی یک IP ترسناک از «یک ناشر بسیار معروف» کار می‌کنند.

آکیرا یامائوکا، آهنگساز سایلنت هیل، حتی روی عنوان سال گذشته بلوبر یعنی The Medium کار کرد و سپس وعده داد پروژه بعدی او «همان چیزی است که امیدوارید درباره آن بشنوید».

با تمام این تفاسیر و حدس و گمان‌ها، بامداد روز پنج‌شنبه، ساعت ۰۰:۳۰ همه‌چیز مشخص خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شودفرصتی برای آشنایی‌ با بهترین‌های این ژانر
با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا