بازی

هدست واقعیت مجازی PSVR 2 بیش از ۲۰ بازی بزرگ در زمان عرضه خواهد داشت

هدست واقعیت مجازی PSVR 2 بیش از ۲۰ بازی بزرگ در زمان عرضه خواهد داشت

هدست واقعیت مجازی PSVR 2 (پلی استیشن وی آر ۲) همزمان با انتشار بیش از ۲۰ بازی مختلف از استودیوهای انحصاری سونی و شرکای غیرانحصاری آن‌ها عرضه خواهد شد.

در حالی که شرکت سونی از به اشتراک‌گذاری نام‌های این بازی‌ها خودداری کرده است، اما به اندازه کافی از لیست عناوین خود مطمئن بود که در طی جلسه تجاری شرکت این خبر را اعلام نمود.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Wish Dragon – اژدهای قوری جادوسه تا آرزو بکن!
نقد انیمیشن Wish Dragon – اژدهای قوری جادو

سونی هدست واقعیت مجازی PSVR 2 را به عنوان یک نقطه عطف در توسعه تجاری این شرکت می‌داند و معتقد است که سهولت در استفاده، کنترل‌های حرکتی جدید و ویژگی‌های پیشرو در صنعت (مانند ردیابی چشم) به کسب درآمد قابل توجه آن کمک خواهد کرد.

پیش از این در دی ماه سال گذشته و در جریان CES 2022 بود که سونی رسما اعلام کرد بازی Horizon: Call of the Mountain توسط استودیوهای گوریلا گیمز و فایراسپرایت برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ ساخته خواهد شد.

PSVR 2 پلی استیشن وی آر ۲

در حال حاضر می‌دانیم که تیم‌های سازنده زیادی با هدست واقعیت مجازی PSVR 2 کار می‌کنند و برای آن بازی خواهند ساخت، از جمله Coatsink، nDreams و Fast Travel Games. با این حال هیچ یک تاکنون بازی خود را به شکل رسمی رونمایی نکرده‌اند.

چند روز پیش شایعه‌ای از طرف جف گراب پخش شد که سونی در حال آماده‌سازی برای نمایش هدست واقعیت مجازی PSVR 2 به‌زودی و «به شکلی اساسی‌تر» است. بر اساس گزارش‌ها، این هدست قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود و اگر واقعا چنین اتفاقی بیفتد، منطقی است که سونی آن را در هفته‌ها و ماه‌های آتی به نمایش عموم بگذارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا