رمز ارز

سرنوشت اتریوم بعد از به‌روزرسانی جدید چه خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم بیکو، از توسعه‌‌دهندگان شبکه اتریوم، مجموعه‌ای از پیشنهادات و انتظارات را در مورد به‌روزرسانی مرج (Merge) بیان کرده است. وی از کاربران و توسعه‌دهندگان شبکه اتریوم خواسته تا برای به‌روزرسانی جدید آماده شوند.
به‌روزرسانی مرج اتفاقی بسیار پیچیده و مورد انتظاری است که شبکه اتریوم طی آن از الگوریتم اثبات کار (PoW) به الگوریتم اثبات سهام (PoS) تغییر وضعیت خواهد داد. به‌روزرسانی‌ای که انتظار می‌رود در ماه آگوست سال جاری اجرا شود.
بیکو اظهار داشت که توسعه‌دهندگان باید بدانند پس از اجرای مرج، دو تغییر مهم در نحوه کار قراردادهای هوشمند وجود خواهد داشت. ابتدا روشی که به اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند، تغییر خواهد کرد. این کار برای تغییر وضعیت به الگوریتم PoS ضروری است. تغییر دوم کاهش زمان لازم برای ایجاد بلوک بعدی در زنجیره از 13 ثانیه به 12 ثانیه است. در نتیجه این تغییرات، قراردادهای هوشمندی که به سرعت تولید بلوک وابسته هستند، یک ثانیه سریع‌تر اجرا می‌شوند.
در حال حاضر 12.6 میلیون کوین اتریوم در بیکن چِین، استیک شده است. این زنجیره یکی از اولین گام‌هایی بود که برای تبدیل اتریوم به یک شبکه اثبات سهام در دسامبر 2020 برداشته شد. بیکو همچنین به سرمایه‌گذارانی که نگران ریزش شدید قیمت این ارز دیجیتال، به دلیل عرضه این کوین‌ها در زمان به‌روزرسانی هستند، گفت که خیالشان راحت باشد؛ چون این ETHها به یک باره عرضه نخواهند شد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا