بازی

تصاویری از نسخه‌های ریمیک Jet Set Radio و Persona 3 به بیرون درز کرد

تصاویری از نسخه‌های ریمیک Jet Set Radio و Persona 3 به بیرون درز کرد

به تازگی تصاویر و ویدئوهایی از آنچه به نظر می‌رسد ریمیک Jet Set Radio و Persona 3 باشد، در فضای مجازی منتشر شده است.

کاربر توییتر AVtoGAMEnoYAMI ویدیویی را در روز یکشنبه منتشر کرد که نشان می‌دهد یوکاری از Persona 3 تیرهای جادویی شلیک می‌کند، ویدئویی که جزئیات بیشتری نسبت به پرسونا ۳ معمولی داشت.

پس از آن، ویدئوی پیش‌نمایش اولیه Sonic Frontiers منتشر شد، سپس یک کلیپ کوتاه پنج ثانیه‌ای وجود دارد که به نظر می‌رسد شخصیت Beat از بازی Jet Set Radio را در حال رقصیدن نشان می‌دهد.

این ویدیو دارای متنی در گوشه صفحه است که عبارت «ویدئوی در حال توسعه» را نوشته بود. به گفته AVtoGAMEnoYAMI، این ویدئو «از جلسه داخلی SEGA ژاپن لو رفته که در سال ۲۰۲۱ برگزار شده بود».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers

اگرچه کلیپ‌های کوتاهی این چنینی ممکن است جعلی باشد، اما اکنون سایت‌های مختلف اعلام کرده‌اند اطلاعاتی در اختیار دارند که باور می‌کنند این ویدئوهای لو رفته، واقعی هستند.

پس از اینکه کاربر توییتر Genki_JPN تصویر واترمارکی شده‌ای را به اشتراک گذاشت که شبیه به ویدئوی رادیو ست جت بود، سایت خبری سگا SEGAbits اعلام کرد تصاویر فاش شده‌ای از یک نظرسنجی دریافت کرده که در آن در مورد سبک‌های هنری مختلف برای یک بازی رادیویی جت ست سوال شده بود.

در همین حال، سایت Gematsu ادعا می‌کند که ویدئوی Persona 3 ممکن است تا حدودی واقعی باشد و خاطرنشان کرد: «در حالی که نمی‌توانیم خود ویدئو را تایید کنیم، اما خبر داریم که ریمیک Persona 3 برای چندین سال در Atlus در دست ساخت بوده است.»

همچنین اشاره کرد که کاربر توییتر MbKKssTBhz5 وب‌سایتی به نام p3re.jp پیدا کرده که توسط همان شرکت ارائه‌دهنده دامنه سایت رسمی Persona 5 Royal، ثبت شده است.

سال گذشته بلومبرگ گزارش داده بود که سگا در حال کار بر روی ریبوت Crazy Taxi و Jet Set Radio است. با توجه به اینکه ویدئوهای فاش شده مربوط به سال ۲۰۲۱ هستند و گزارش بلومبرگ در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد که هر دو بازی هنوز در مراحل اولیه قرار دارند، باید توجه داشت که هنوز احتمال کنسلی Jet Set Radio وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

تاریخ برگزاری رویداد QuakeCon 2023 مشخص شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا