بازی

مگوایر قلدر به بازی Spider-Man وارد می‌شود!

مگوایر قلدر به بازی Spider-Man وارد می‌شود!

روز گذشته بود که با ماد جالب لیکر از رزیدنت اویل ۲ در Marvel’s Spider-Man روبرو شدیم و اکنون نوبت به یکی از میم‌های قدیمی مرد عنکبوتی، مگوایر قلدر (Bully Maguire) رسیده است.

تاکنون مادهای زیادی برای بازی مرد عنکبوتی ساخته شده؛ از دردویل، پانیشر، ساول گودمن گرفته تا شرک و سی‌جی از سن آندریاس و حتی سنگ قبر عمو بن! در آخرین مورد نیز لاکپشت‌های نینجا را مشاهده کردیم که بر پشت‌بام‌های نیویورک پارکور اجرا می‌کردند. اکنون نوبت به معروف‌ترین میم فیلم‌های سم ریمی رسیده تا به بازی اینسامنیاک راه پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است

میم «مگوایر قلدر» از فیلم Spider-Man 3، آخرین قسمت از سه‌گانه ریمی به وجود آمد که در آن پیتر پارکر برای مدتی لباس نژاد بیگانه سیمبیوت‌ها را بر تن می‌کند. تیپ و قیافه جدید پارکر، خلق و خوی او را نیز عوض می‌کند و نِرد با اخلاق و دوست‌داشتنی ما، در چندین سکانس مختلف و سرگرم‌کننده، تبدیل به یک آدم زورگو و کله‌شق می‌شود.

سال‌ها پس از اکران فیلم، سکانس‌هایی از آن جدا شدند و در زمینه‌های مختلفی قرار گرفتند که گاهی اوقات به عنوان «ایمو پیتر پارکر» شناخته می‌شد. اما محبوبیت این میم زمانی افزایش یافت که در یک ویدیوی فن‌مید، توبی مگوایر، مرد عنکبوتی جدید با بازی تام هالند را به سمتی پرت می‌کند. سپس دوربین زوم می‌کند و عصبانیت معروف او با «مگوایر قلدر» روی صفحه نمایش داده می‌شود.

اکنون می‌توانید بازی Marvel’s Spider-Man را در نقش همین میم معروف بازی کنید و برای دشمنان خود، قلدری کنید. در یکی از اشارات جالب به سکانسی از مرد عنکبوتی ۳، طعنه زدن (Taunt) با انگشتان اشاره که مگوایر در فیلم انجام می‌دهد نیز گنجانده شده است.

رضاالدین نور، خالق ماد در رابطه با ساخت لباس مگوایر گفت:

از Funeral Suit بازی به عنوان مدل پایه برای ایجاد کت و شلوار Bully Maguire استفاده کردم.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا