بازی

بازی Mortal Kombat: Onslaught معرفی شد

بازی Mortal Kombat: Onslaught معرفی شد

کمپانی برادران وارنر و استودیو NetherRealm نسخه جدیدی از بازی مورتال کامبت را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده‌اند که Mortal Kombat: Onslaught نام دارد.

Mortal Kombat: Onslaught یک بازی نقش‌آفرینی است که توسط خود استودیو NetherRealm توسعه داده می‌شود و در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. Onslaught اولین تجربه داستان محور از این فرانچایز است که در انحصار گوشی‌های هوشمند قرار دارد. در این بازی شما باید تیمی از مبارزان مورتال کامبت را جمع کرده و در مقابل نیرویی خطرناک قرار گیرید.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

این مجموعه برای اولین بار ۳۰ سال پیش (۱۹۹۲) به بازار عرضه شده و همچنان بسیار محبوب است. تاکنون ۷۲ میلیون نسخه از فرانچایز به فروش رسیده که ۱۲ میلیون از آن‌ها متعلق به بازی Mortal Kombat 11 است. این بازی موبایلی در واقع یک عنوان نقش‌آفرینیِ استراتژیک تیمی و نوبتی است.

بازی Mortal Kombat

هدف استودیو NetherRealm با ساخت Mortal Kombat: Onslaught خلق یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز برای طرفداران قدیمی و جدید است. در سال ۲۰۱۵ نیز Mortal Kombat Mobile به صورت رایگان برای گوشی‌هی هوشمند منتشر شد و روی بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه نصب شد. 

همچنین باید به دنباله فیلم سینمایی مورتال کامبت نیز اشاره کنیم که توسط استودیو New Line Cinema در دست ساخت قرار دارد. فیلم‌نامه این فیلم را جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) با سابقه کار روی Fantastic 4 و Moon Knight می‌نویسد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا